//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

new teddy...
Assalamualaikum

bila mula busy ni.. memang tak sempat nak update blog.. tapi cuba sedaya upaya update blog ni.. seminggu sekali pun jadilah.. final dah nak dekat kot... arrrgghhhhhhh dua minggu lagi nak study week.. rasa macam baru semalam masuk degree... masa berlalu cepat yang amat.. 

sepatutnya malam ni ada dinner... aku ni beriya laa cakap dengan mak suruh belikan baju untuk dinner.. sampai mak antar baju tau... sekali postpone... arrggghhhhhh... geram tak terkira tahu tak.. sobsobsob.. kesian my parents jauh2 datang hantar baju.. siap kena perli lagi.. "yelaa anak mak kan.. kenalah hantar baju ke apa yang nak pakai" aku... okayy tersengih macam kera... yang along dengan adik tibai buat muka menyampah... okayy aku tahu diaorang jeles.. muahahahahahha... tema dinner tu red and black... aku pnya baju warna hitam... errrkkkkk.... tapi rasa macam nak tukar jelaa bajunyaa... tak nak pakai baju tu...

yang paling aku nanti2 kan ialah hadiah daripada hanis... serious... terkejut tengok bapak besar kotak... hahahahah... tapi ringan je... kekekeke... excited betul nak bukak tengok dalam tu ada ape... yang penting alamat salah.. ahhahahaha.. takpelah nasib baik sampai dengan selamat barangnya..

masuk bilik je.. dengan rakus nya aku buka sampul hadiah tu... nampak tak tak sabar punya pasal.. bila buka je.. aku terus menjerit... okayy tergamam.... arrggghhhh dapat teddy bear okayyy... chomel gilaa... siap hanis buat kad lagi... okay yang kad tu tak boleh bla.. aku punya laa terharu dengan kad tu... sebab ada gambar aku dengan hanis... siap ada pesanan lagi dekat kad tu.. tapi biarlah rahsia.. dalam hati boleh lekatkan ni dekat dinding.. ni gambar teddy bear and ada gambar hanis sekali.. 




 dalam hati aku sweet and kreatif hanis ni.. tapi bila aku pusingkan kad tu.... okayyy.. aku menjerit kali ke seratus lima puluh juta kali tolak seratus empat puluh sembilan juta kali... jawapannya... aku jerit sekali je laaa... hanis boleh tibai letak gambar yang... yang.... hahahahha.... mana tak nya ada gambar ni.. sape tak menjerit kan.. entaa sape entaa sebelah aku ni... tak kenal pulak... kahkahkahkah.. "tahu kawan aku ni confirm merajuk.. okbyee" hahahhaa..  ni gambarnyaa.. 


sebenarnya ada ucapan dekat kad tu... tapi takpelaa..
tak perlu tahu... rahsia kerajaan.. 


but terharu sangat2... dah laa aku memang nak teddy bear... sekali dapat betul2... gilaa tak sukaa... hahahaha... now aku tidoo ada dua teddy bear... satu OBESS yang besar gedabak tu.. lagi satu yang kecil ni.. so faham2 jelaa katil aku macam mana.. memang kalau aku tidoo.. orang tengok tak nampak muka aku laa jawabnyaa... hahaha.. sampai ada akak senior aku cakap.. kalau aku peluk teddy bear besar tu.. muka aku.. aku sorokkan belakang bear tu.. makna nyaa aku tengah nangis or stress... ngeekkk laa.. memang tak laa.. padahal tak muat katil sebenarnyaa... almaklumlah tuan teddy bear pun lebih kurang besar jugak kan... lol..  thankss yuhanis.. akak akan jaga teddy ni elok2... hehehehe...