//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

happy moment with them
Assalamualaikum

lamanyaaa tak update blog... seriously... bersawang blog ni... okay ada story nak kongsi dekat blog ni.. ermm... macam mana nak mulakan ekk... aduiii.. lama sangat tinggalkan dunia blogging ni rasa janggal pulak nak post... ok terus laa ke story ye laa ea.. saya pergi teater.. first time syida pergi teater... last minute plan sebenarnya pergi teater ni... sepatutnya plan lain.. tapi jadi lain pulak.. baru syida tahu yang sebenarnya keluar plan2 ni amani yang rancang.. dia dah ceritakan semuanyaa.. tapi dia terkilan sebab suprise dia tak menjadi malahan terawal apa yang dia rancang... nevermind dear.. ni pun dah double suprise sebenarnya.. Allah tolong double lagi untuk amani.. so jangan rasa terkilan pulak okayy..

kita orang tengok teater chowkit road... teater tu awesome sangat bagi budak macam syida yang agak ketinggalan plus memang langsung tak pernah tengok teater ni laa kan.. yelaa kan.. orang mengajak je baru pergi tengok teater.. kalau tak.. takde nya nak pergi tengok teater... reti pun tak nak tahu teater apa ada... nampak tak kesengsaraan disitu betapa kuno nya wa... sadis betul... but thanks to nini meriza sebab bawa pergi tengok teater... heheh..

sepatutnya sampai dekat Istana Budaya sebelum pukul8.30.. kita orang dah risau dah.. encik abang yang sepatutnya amik kita orang tak sampai2 lagi... eeeeiiii... geram betul... one word... laaammmbbbaaatttt!!!! so kita orang terpaksa naik teksi pergi Istana Budaya.. nasib baik sempat sampai sebelum start.. padan muka dia orang yang lambat tak dapat tengok opening.. rasakan... muaahhahaha... kita orang duduk seat belakang sekali... dalam setengah jam jugak baru nampak 3 encik abg tu masuk Istana Budaya tu... 

aku yang blur ke atau lupa aku tak tahu laa.. ada tak amik gambar dekat sana... eeeeeiiii... aku pulak stress.. aduiii... dapat amik gambar dengan hans je.. nasib dapat jugak laa.. dengan nini pun tak amik gambar sama2... apa seyh kau syida.. aduiii... lepas tengok teater kau dah blurr ea syida.. adehh... 

lepas tengok teater masing2 kelaparan.. kebuluran.. ke.. ke... laa kan... so decide pergi pelahap dekat kampung baru... macam biasa aku memang tak pernah makan habis.. kesian nasi tu.. haiisshh.. maaf ler.. ada orang sampai tak cukup satu makanan tambah lagi 1... hahahahha... siapa... biarlah rahsia... kahkahkah... time lepak dekat situ.. ada orang busking dekat situ.. so kita orang nyanyi ramai2.. aku nyanyi.. nyanyi senyap2 je... slow je aku nyanyi.. segan tahu... but best jugak.. rasa macam semua orang nyanyi sama2..

lepas je makan.. sepatutnya balik.. tapi iym or ob ajak pergi karaoke lupa dah.. aku nak kata ya pun tak.. nak kata tidak pun tak.. sebab ikut nini and dia orang je.. so nini pun nak join.. ikut laa nini.. memang awal2 aku dah reject.. tolak mentah2 dari nyanyi... paksa laa macam mana sekali pun.. hans ob semua paksa nyanyi.. memang katakan TIDAK laa kan.. cukup laa sekali haritu aku nyanyi... suara aku tak keluar.. macam hape je.. semua fokus dekat aku.. mesti dia orang ingat aku bisu sebab nyanyi tak keluar suara.. so sejak tu aku tak nyanyi2 lagi.. so tengok jelaa diaorang nyanyi.. masing2 menggilaa dekat situ...paling ketara hans... seksa betul dia nyanyi.. hyper gilaa.. sebab dia mengantuk sangat... ob pun sama... lagu nak sedih je... apa pun tak boleh.. iym nyanyi macam nak sampaikan something je... 

best moment time tu.. barulah tahu perangai sebenar diaorang.. kalau dekat show pergghhhh senyap.. malu2 je... hah amik kau... masing2 gila karok... masing2 menggilaa dekat situ... aku ketawa je.. hahahahah... but best2... sporting abis diaorang... sebelum balik amik laa gambar... walaupun berapa keping je gambar.. pasrah sangat.. haiisshhh.. dari takde kan..


with hans at Istana Budaya


lepas karaoke.. mengilaa masing2 sebab mengantuk


by the way... thanks to nini meriza sebab bagi tumpang tidoo.. mandi.. makan dekat rumah dia.. serious tidoo dekat rumah dia memang rasa tak nak bangun.. hahhahah.. tengah hari pun rasa macam baru lepas subuh.. bahaya wooo... memang asik tidoo je dekat bilik dia... lagi2 bilik dia sejuk.. memang aku tibai tidoo laa kan apa lagi.. harap kita dapat jumpa lagi lepas ni ye... maaf kalau ada buat salah dan silap sepanjang tinggal dekat rumah nini.. ehehehhe... 


with Puteri Nini Meriza