//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

senyuman bisa sembunyikan segalanya
Assalamualaikum







tatkala ini.. orang bergembira dengan kehadiran tahun baru.. tapi bukan aku.. aku cuba untuk gembira.. tapi hakikatnya aku sedih jua.. aku tetap salahkan diriku sebab tak cuba untuk kawal perasaan ini..nak kira berjuta kali pun ada sebenarnya... sampai tak terkira nak kira... itulah hakikatnya... kena terima jugak... sedih.. duka... menangis dah jadi lumrah dalam hidup.. tahan tak tahan je nak hadapi semua nya.. kata orang kejar benda or orang yang belum pasti jadi milik kita kadangkala sangat perit.. tapi dengan senyuman jugak kita sembunyikan semua tu... 

kuatkan hati.. sekuat mana hati pun.. lambat laun empangan air mata mengalir jugak.. hipokrit2 kita dengan senyuman yang direka kadangkala ada yang memahami jugak isi hati kita.. tak semua yang indah2 belaka kita boleh tersenyum bahkan kadangkala yang indah itulah yang membuatkan kita menangis.. dalam erti kata lain.. menangis kegembiraan.. 

sejujurnya.. awal permulaan semuanya indah.. siapa sangka.. yang di awal itu indah diakhiri dengan kesedihan.. tapi hakikatnya tiada siapa mengerti selagi senyuman terus terukir diwajah.. tiada siapa tahu selagi kesedihan tidak terluah... sampaikan kepada YANG MAHA MENDENGAR.. terasa malu bila susah baru nak ingat.. tapi masa senang leka diulit mimpi duniawi.. YAALLAH terlalu banyak dosa ku... seandainya aku alpa.. bantulah aku.. ingatkanlah aku.. 

ya... aku kini bukan lagi yang dulu.. yang hanya menaruh harapan yang tak pasti apa yang terjadi.. aku kini insan yang ingin mencari keindahan.. keimanan.. cahaya hidup dari ILAHI.. menyerah semuanya kepadaNYA.. sejujurnya aku perlu berusaha.. tapi aku lemah.. aku jatuh dengan linangan airmata.. aku tak sekuat yang digambarkan.. hakikatnya aku masih perlukan DIA.. ALLAH bantulah aku.. kuatkan hatiku.. 


the person who really wants to be with you will make a TIME.. not EXCUSES