//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

saya sayang mereka
Assalamualaikum semua

serious lama dah tak update post kan.. bila dah busy.. memang takde masa nak update blog.. sebelum tu saya nak amik kesempatan ni nak mengucapkan SALAM RAMADHAN AL-MUBARAK kepada semua umat ISLAM didunia.. semoga bulan ramadhan ni memberi sejuta keberkatan kepada kita semua..

back to the topic.. lately saya rasa sangat2 bahagia walaupun bahagia disamping keluarga saya,, but bahagia disamping kawan2 saya.. i got new friends.. saya gelarkan dia KAWAN BARU.. even thought kenal dia tak sampai seminggu.. but saya senang kawan dengan dia.. but noted please.. tak semestinya saya ada kawan baru.. it means that saya lupa kawan2 lama saya.. tak pernah terlintas pun macam tu sekali.. saya always rindu kawan2 lama saya.. i dont know lately ni i always smile.. i hope kebahagiaan.. kegembiraan ni kekal sampai bila2.. hope sangat2..

tak tahu nak update apa sebenarnya.. disebabkan adik holland suruh update post.. so update la.. hahahha.. nak cerita ke ekk perihal kawan baru.. huhu.. nanti saya cerita ok tentang dia.. kalau ada kesempatan... terpikir jugak.. kalau dah lama kenal takkan la panggil kawan baru lagi kan.. kena cari nama baru ni.. hohoho.. 

to be continued 

lots of love