//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

bila angka dah ke PULUH
Assalamualaikum semua

ok saya cuba untuk tidak menjadikan blog saya ni bersawang lama lama.. tak nak la.. lagipun kalau ada apa apa selalu aku hupdate dekat blog je kan.. sebenarnya dah terlambat dah nak hupdate pasal ni.. habis nak buat macam mana baru tergerak hati nak hupdate pasal ni.. arrggghhh biar la.. yang penting hupdate.. ye tak..

tak sangka saya dah ke angka PULUH dah.. serious tak percaya.. masa berlalu begitu pantas sekali.. hihi.. motip aku ni.. di angka puluh ni aku rasa aku nak berubah la.. yes dulu mesti cakap nak berubah tapi tak berubah2.. ala slow slow la mesti dapat punya kan.. disebabkan dah usia meningkat ni but wajah still mantain macam budak 18 tahun.. hihi.. mak saya cakap ea.. so kenalah berubah..

aku tak tahu kenapa aku sanggup buat semua ni.. sebab aku terasa tercabar.. serious tercabar.. aku tak boleh kalau tercabar ni.. makin aku nak buktikan aku boleh buat macam dia.. nak di jadikan cerita dulu ada seseorang ni menanyakan soalan ni dekat aku

ME : wahh.. sedapnya.. nak sikit boleh..
DIA : nak post nanti dah basi..
ME : tahu takpe
DIA : ni tahu masak tak ni.. hah ke reti masak air je..
ME : pssssfffftttttt @#$^&

pergghh rasa tercabar je.. yela aku tahulah aku bukan selalu pun masak.. kadang2 la ikut mood.. tapi bila dia tanya macam tu.. kenapa dia seorang lelaki boleh tanya macam tu dekat seorang perempuan yang suci lagi ayu macam aku ni (perasan kejap ) dengan hanya tak sampai sebulan perkenalan.. tanpa segan silu tanya macam tu.. korang bayangkan.. kalau dah kenal lama takpe la.. ni tak sampai sebulan kot dia berani bergurau macam tu.. but aku tak rasa dia bergurau.. tapi dia mencabar aku..

sejak dari itu aku tanamkan dalam diri aku.. kenapa dia seorang lelaki boleh buat tapi aku seorang perempuan and wanita tak boleh buat.. disebabkan sifat malas yang ada dalam diri aku ni yang buat aku kadang2 malas nak ke dapur.. malu kan bila ditegur dengan lelaki pasal masak memasak ni.. but dia berhak tanya macam tu.. sebab saya perempuan.. hihi..

thanks to HIM sebab menyedarkan aku.. yela kalau tak sebab tu.. aku tak rajin pun masuk dapur.. dia sikit2 dah buka mata aku.. dah menyedarkan aku.. dah tunjuk kelebihan dia.. i dont know.. but bila apa yang dia nasihatkan aku.. bila apa yang dia buat... aku akan tersenyum and one word.. ALHAMDULILAH.. kenapa aku berubah disebabkan dia ekk.. masih tertanya2 dalam kepala aku.. by the way.. thankful to ALLAH sebab temukan aku dengan dia.. AMIN..

lots of love