//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

love story but just memories
Assalamualaikum

kita kenal lebih kurang 2 bulan
dalam masa 2 bulan tu
kita kenal antara satu sama lain
sehinggakan kita jadi rapat sehingga saat ini
dalam jangka masa itu
aku mula kenal apa itu sahabat
sehinggakan tercalit satu perasaan yang aneh
aku cuba untuk elakkan perasaan itu
tapi makin aku jauhkan
makin kerap ia datang
aku berdoa itu hanyalah anganku
tapi kenapa dia muncul tiap kali dalam mimpiku
sehinggakan aku sanggup stalk dia
sehinggakan aku sanggup risau tentang dia
everything about him
even aku tak pernah kata aku suka
tapi hati kita siapa yang tahu kan
sehinggalah aku dapat berita
tentang dia
aku tergamam
tersentap
everything
aku cuba untuk terus tersenyum dan berfikiran terbuka
even air mata aku mengalir
tapi aku kena kuat
kuat untuk segalanya
aku tekad
aku akan cuba lupakan dia
sikit demi sikit
tiada lagi gaduh dan senda gurauan
tiada lagi stalk2
tiada lagi semuanya
bagi aku masa untuk lupakan dia
aku akan lupakan dia
tapi aku nak kau tahu
aku sayang kau sangat2
aku janji
selagi aku tak bertemu dengan someone
kau sentiasa dihatiku
itu janji aku

mungkin kita bukan pasangan yang ditakdirkan oleh ALLAH
ataupun mungkin ALLAH uji aku or uji kau..
aku terima semua ini
tanpa UJIAN dari ALLAH
kita takkan rasa erti sebuah kehidupan
betul tak

lots of love