//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

adik-adik saya
Assalamualaikum semua
weeee
blog berwajah baru
thanks to hanis sebab editkan untuk akak
jom syida nak cerita perihal tentang adik-adik syida


nampak tak budak bulat sebelah tu
tu adik saya yang kira paling rapat dengan saya

first time kenal rizal,,, tak sure siapa add siapa dulu.. first comment saya dengan dia tentang baju untuk handphone saya.. dia comment gambar phone saya.. sebab dia nak cari baju phone dia sama warna dengan baju handphone saya... warna baju phone saya time tu of course la warna purple kan.. hihi.. rapat punya rapat,, dia jugak la yang kenalkan saya dengan MAX247.. kalau tak,, memang tak kenal pun group ni.. tapi yang kelakarnya.. dia just kenalkan saya dengan sorang je dalam group tu.. dia kenalkan saya dengan OB je... dah mati2 syida ingat OB je... aigoo... sikit-sikit OB.. sana sini situ OB... adehh.. dan dengan dia ni juga la syida selalu kalah.. asik dia je menang bahan syida.. macam mana ni akak kalah dengan adik.. stress la...  bila nak menang ni.. bahan membahan dia.. amat sangat2 susah nak menang ea.. dia akan bawa segala kerabat nak kenakan orang.. kerabat dia yang dia selalu dia bawa ialah.. kekasih hati dia... scroll ke bawah..


hah ni pengarang jantung hati dia
sama je kan diaorang
kuat ni jodoh
AMIN cepat 
hehe

hah adik chomel dekat atas ni namanya amanina tapi panggil amani je.. ni pun sekepala dengan rizal...gggrrr.. suka je bahan orang.. si lelaki bahan dengan shy2 boy yang ni semua orang dia nak bahankan.. jiran la mr caramel la.. adehh.. teruk juga nak kawal adik2 syida yang noty ni.. tak terkawal.. adik syida yang dua orang dekat rumah tu pun tak terkawal.. adehh.. ni kalau dah bergabung dengan rizal.. confirm syida takde peluang nak menang langsung.. ok syida kenal amani daripada rizal.. first time kenal amani.. syida ingat amani ni sombong sebab dia kan duduk oversea.,, tapi bila jumpa dia sangat2 manja ok.. suka..suka..twing3.. syida ingat amani ni cousin rizal sebab muka diaorang ada iras2.. sekali bukan.. banyak kali juga tanya.. aigoo.. hahaha.. miss her so much.. selalu msj dia.. sekarang online je la.. sanggup tidur lambat nak online dengan dia.. nasib la pergi kelas mengantuk.. huhu..

and the last one adik yang syida rapat adalah...


tadaa ni la orangnya
orang yang editkan blog syida

ok nama dia yuhanis naiva... tak tahu tu nama betul dia ke hape.. tapi nama dia best.. hihi.. first time kenal hanis,, dekat page group tak silap.. lupa dah.. lama2 dah rapat dah dengan dia.. tapi kesian dekat dia.. dia rajin ajak syida skype and webbie.. tapi syida tak dapat tunaikan sebab..sebab... arrgghh stress bila pikir pasal webbie ni.. kena betulkan apa je masalah dengan lappy ni baru boleh webbie.. sorry hanis nanti kita webbie k.. nanti kita ajak rombongan cik kiah webbie sama2 ok.. hihi.. btw akak tunggu janji hanis nak mainkan gitar untuk akak.. lagu fav akak.. mana..mana..mana.. sobsob.. nyanyikan time birthday akak ea.. ok you got about 2 month to practice.. muahahhaha... thanks again for the editing the beautiful blog for me sis.. 

lots of love