//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

Los amo a todos
Assalamualaikum semua
syida di sini
siapa di sana

bertemankan teddy bear saya saat ini, so saya nak update dan kenalkan dengan korang ahli keluarga terbaru saya.. apa saya dapat anak.. ceh kalau ahli keluarga terbaru.. mesti pikir dapat anak la apa la kan.. tu semua tolak jauh2 lama lagi kot.. meh sini meh.. saya kenalkan untuk anda semua.. ahli keluarga terbaru yang saya maksudkan itu adalah group max 24:7 fans.. ok page group ni di create oleh adik boboi a,k.a gendududut saya iaitu rizal.. yang diberi nama love max 24:7 page ni khas untuk fans max berkenalan each other and dapat info2 tentang max.. ada juga ahli kumpulan max yang rajin update dekat situ.. mostly IMY,HANS,OB,VIRGO n MIERUL..yang saya tahu la..

group ni sangat2 aktif kalau ada ahli2 seperti kami ini yang terdiri daripada RIZAL,ZATIE,DIRA,JIHA,AMANI,YUHANIS, MIMIE, IZYAN and saya sendiri.. mana tak nya boleh riuh rendah and ribut taufan kalau kita orang comment dekat situ.. dengan cara ini kita orang dapat rapatkan talian kekeluargaan kita orang semua ni... segmen sekarang ni bab monorail..ni saya benci sebab saya hanya dapat menyelit je time dia orang semua comment.. untung lah internet dia orang semua laju katakan.. asik tertinggal monorail je.. tak suka i tau.. tak caya betapa laju nya dia orang..mana tak nya.. first tengok 207 lagi.. pastu chat la sekejap kan..t engok balik dah nak 300 dah comment.. and now tengok lagi sekali dah 300 lebih dah.. see laju kan monorail dia orang semua.. asik tertinggal monorail je tahu..tak sampai 10 minit comment dah cecah 300,, ish3..

but saya sayang keluarga saya ni sebab saya dapat ramai adik2.. abang2 and kakak2 yang baru and sentiasa buat saya gembira.. hope kita dapat semakin rapat ya

jangan malu untuk berkongsi masalah.. sharing is caring ok..

lots of love