//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

everything is OVER
Assalamualaikum semua
syida kurang sihat sejak beberapa hari ni
maybe sebab kurang tidur

entry untuk post kali ini mesti ingat saya nak mengamuk ke hape kan.. relax-relax.. meh baca sampai habis ya.. setelah sekian lama kami semua bertungkus lumus untuk menjayakan event kami.. oh lupa nak beritahu event kami diadakan pada hari ahad semalam.. bertempat di SHAH ALAM.. serious memang penat sangat2.. last2 minute pula ada masalah.. baju event budak2 tak nak sebab design nya tak sama macam design kita orang nakkan.. time tu saya dah rasa something will be happen.. and this is.. menangis kot.. yela saya yang handle bahagian baju tu.. bila dia orang tak terima.. rasa terkilan.. tapi takpe la amik cara lain untuk handle masalah ni..

3 hari sebelum event means pada hari khamis kot.. saya tak tidur semalaman sebab siapkan assignment.. bukan 1 or 2 assignment tapi 4 assignment kena buat dalam 1 masa dan kena hantar keesokkan hari nya.. esok hari nya ada kuiz pula.. ok redha je time tu.. hari sabtu pula ada treasure hunt yang makan masa selama setengah hari juga la,, dari pagi sampai petang.. penat tu belum hilang.. malam tu terpaksa overnight kena cari baju event dekat danau kota.. SILA BAYANGKAN BILA SAYA TIDUR.. saya tak tidur ok.. just tidur dalam kereta 30 minit je.. keesokkannya event.. time dekat event pun curi2 tidur.. memang tak tahan sangat time tu.. tapi untuk semuanya saya korbankan juga.. patutnya malam sabtu tu saya nak pergi shah alam nak pergi KARANGKRAF tu.. tapi ada rehearsal and masalah ni.. terpaksa abaikan semua tu.. 

tapi thanks to kawan saya.. sebab dapat buat saya terasa hilang sikit bebanan bila saya dapat on call dengan DAFI.. selama 5 tahun minat dafi.. akhirnya dapat juga cakap dengan dia walaupun sekejap je.. kalau saya pergi confirm dapat jumpa kan..takpe takde jodoh..eh??thanks juga untuk adik saya and jiha sebab buat video time dafi call.. hahaha,. sweet ler korang ni.. adui..tak sangka pula korang amik video dafi tu.. 

alhamdulilah semuanya dah berakhir.. event.. assignment semuanya dah hantar.. syukur alhamdulilah.. yang penting event yang kami handle berjalan dengan lancar.. tu yang penting.. penat ke hape tolak tepi.. yang penting orang semua enjoy... berkat semua ni.. alhamdulilah saya dapat rezeki ni daripada lucky draw.. nombor lucky draw yang saya pick nombor 15,, tu nombor birthday kakak saya.. so dengan nombor ni lah saya dapat rezeki daripada ALLAH.. alhamdulilah.. ni lah hadiahnya..


tadaaa
saya dapat ni la
nak tahu la harganya berapa
mesti mahal kan
rezeki sangat2 ni
alhamdulilah

lots of love