//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

only one never be copy and paste
Assalamualaikum semua

blog syida ni bila dah berabuk lama-lama.. tak best juga kan.. mana tak nya.. orang lain update blog satu hari bukan main banyak post.. ni syida update post sebulan sekali pun tak dapat nak update.. busy memanjang.. commitment banyak sangat.. so entri ni syida nak update pasal orang yang syida sayang sangat2.. meh2 baca meh..

beliau dilahirkan pada tanggal awal MEI.. dibesarkan di BATU PAHAT JOHOR selama usia kehidupannya.. merupakan anak ke 2 daripada 4 orang adik beradik ni sangat rapat dengan mak dia.. mana tak nya.. insan yang saya nak ceritakan ini.. kalau pergi mana-mana mesti bawa mak dia.. walaupun pergi dating sekali pun dia akan cuba bawa emak dia.. sebab bagi dia.. baru la best pergi dating ada emak sekali,, boleh uji boyfriend dia tu.. beliau juga sangat2 suka membaca novel and pernah suatu ketika membuat novel sendiri.. agak susah juga hendak mencipta novel jika kita tidak mempunyai pengalaman.. sekarang beliau berjinak2 untuk mencipta lirik..

beliau sangat2 simple orangnya.. kadangkala apabila beliau dressup.. ramai terkejut and sakat dia yang dia nak pergi dating sebab pakai chomel2.. hakikatnya orang yang simple apabila dressup mesti mendapat perhatian ramai kan.. tapi bagi dia itu semua lumrah kehidupan sebab semakin ramai tegur dia.. semakin ramai mengingatinya..

beliau juga mempunyai cita2 macam orang lain juga.. iaitu beliau sangat2 ingin menjadi WARTAWAN suatu hari nanti.. betul beliau kata bukan mudah untuk menjadi wartawan kerana mempunyai banyak cabaran.. tetapi beliau tanamkan dalam diri beliau untuk terus berusaha untuk mencapai cita2 beliau...

beliau juga senang tersentuh.. tapi beliau hanya tersenyum sahaja apabila beliau berada dalam kesedihan kerana bagi beliau air mata mengalir bukan untuk perkara yang tidak sepatutnya.. simpan air mata untuk perkara gembira.. sedih macam mana sekalipun beliau tetap senyum..

beliau lebih pentingkan orang yang beliau sayang daripada diri beliau sendiri.. kadang2 saya marah dengan beliau sebab tak jaga diri beliau,, tapi senyuman dan kata2 mengalah yang keluar dari mulut beliau.. bagi beliau tiada sinar kebahagiaan untuknya apabila melihat orang yang dia sayang bersedih dan berduka..

kelemahan beliau yang kalian perlu tahu adalah.. beliau sangat2 tertarik dengan lelaki yang memakai baju lengan panjang terutama warna putih dan purple.. sebab itu warna favorite beliau.. beliau juga sangat2 suka dengan lelaki anak emak kerana lelaki seperti ni sangat2 penyayang dan bertanggungjawab..bahkan beliau juga sangat2 suka lelaki yang pandai bermotivator.. dari situ beliau dapat belajar banyak benda..

mesti semua tertanya2 siapakah gerangan orangnya kan.. meh sini tengok gambar dekat bawah  meh..

taaadddaaaa 
ni lah orangnya
muahahahaha




#jangan marah.. hehe
tak kan nak puji diri sendiri kan

lots of love