//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

super duper awesome
Assalamualaikum semua

firstly nak minta maaf sangat2 sebab dah lama tak update blog ni... lama jugak la tak update blog ni... ok tak apa.. saya akan update sepantas yang boleh ok... aku rasa aku agak ketinggalan la juga bila half daripada budak bilik aku dah tengok cerita OMBAK RINDU.. aku je lah gigit jari kuku kaki aku kalau dapat gigit sebab tak tengok2 lagi cerita tu.. bila aku dengar je diaorang semua dok cerita pasal OMBAK RINDU tu.. aku terus capai headphone aku.. pasang lagu volume di angka yang paling maximum... terus tak dengar pape.. geram kot... tapi aku tanam dalam diri aku.. yang aku akan tengok juga cerita tu walau macam mana sekali pun.. peduli hape aku.. peminat setia novel tu tapi tak tengok movie nya... 


akhirnya pada hari sabtu yang lalu.. aku dapat juga tengok cerita tu... mula2 tak plan pun nak tengok cerita tu.. sebab kita orang pergi GIANT pun nak makan je... disebabkan aku geram sangat kan.. aku nak juga pergi... akhirnya dapat la juga tengok.. kita orang tengok dekat BREM MALL.. seat memang terbaik la kan.. sangat2 la depan ya.. depan skrin lagi tu.. tapi yang buat tak bestnya tu.. ada seorang budak belakang aku ni..dok tendang2 kerusi aku... aduh baru nak tangkap leleh.. ada pula yang mengacau.. dah sound pun still tendang kerusi aku... seksa duduk depan tak habis.. dapat seksa aksi tendang menendang pula.. sabar je la..

cerita tu memang super duper best.. aku nangis kot.. muahahha.. apa korang cakap aku jiwang.. peduli hape.. dah cerita tu sedih.. lagi dengar lagu dia.. pergghhh memang terbaik la.. tak terkata dibuatnya..tersentuh hati kewanitaan aku tengok AARON AZIZ.. hahahaha.. pada hal sebab dia handsome je.. ngeh2..

keesokkan harinya.. aku attend event yang diadakan oleh pelajar dari course office management.. lokasi event tu di LAMAN BESTARI di ULU YAM.. memang best la.. dah lama tak mandi sungai.. sebab tu best tu.. paling best tu.. explorace nya.. siap masuk lumpur tu.. paras dada tu... aku belum masuk lumpur lagi.. kasut aku dah terbenam dekat lumpur.. aku angkat kaki je.. tinggal stokin je.. kasut dah terbenam dah.. nasib baik kawan aku tolong amik kan.. keadaan kita orang time tu jangan kata apa la kan.. semua dah macam mandi lulur ke hape yang selalu orang buat dekat spa.. almaklumlah aku ni bukan pernah pergi spa.. ke apa ke.. so tak tahu sangat la apa kebenda nama nya tu..

group kitaorang just dapat sandang tempat ke5 daripada 10 group.. kira ok la tu kan daripada dapat no hujung.. sebenarnya kita orang dah penat asik kitaorang je dapat no 1.. so kasi peluang la dekat orang lain menang kan..pada hal nak cover je ni.. muahahha.. no 5 tu kira ok apa.. no tengah2 tu..tapi memang best la walaupun balik je terus terbongkang tidur sebab penat.. tapi berbaloi la..gambar ada.. tapi nanti la ye upload.. tak pun view je dekat fb ya..

thanks to semua lecturer yang menjayakan event ni.. terbaik la.. tak lupa juga ahli2 kumpulan aku yang bersungguh2 nak menang.. menang tak penting.. yang penting kerjasama and happening dalam setiap ahli kumpulan tu penting..

nama2 ahli kumpulan

  1.  shahrun nurain (captain)
  2. nurul qistina 
  3. shima
  4. nurul nadia
  5. arry
  6. and me
ok thats all

lots of love