//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

gembira tak terkata
Assalamualaikum semua
lama kan aku tak update blog aku
sampai kawan-kawan aku marah2 aku
kenapa tak update blog
banyak cerita nak kongsi
so tak tahu nak update yang mana satu
(pada hal tak ada cerita pun)
so hari ini aku ada la cerita sikit kan
first of all
kenapa aku gembira???
tak tahu kenapa tapi aku gembira sangat semalam
maybe sebab aku kena sakat dengan member aku ke
tapi aku rasa tu tak masuk di akal pulak kan
ok aku gembira sebab aku dapat ON CALL dengan ARIL kot
maybe la sebab tu
(ceh tu pun nak cerita.. orang lain pergi jumpa lagi,, tak da pun nak cerita bagai)
yela kan aku ni mana la nak dapat jumpa2 artis ni bagai kan
cukup la dapat cakap dengan artis jadilah kan
aku nak berterima kasih la sangat2 dekat adik busuk aku tu
RIZAL 
sebab kasik aku ON CALL dengan ARIL
sumpah aku mengigil time tu
sampai ARIL cakap apa

ala relax la,, jangan la nervous sangat.. tak ada pape la..and then dia ketawa je

see bertapa nervous aku
sampai ARIL cakap macam tu
kelakar betul
dia asik ketawa je
mesti ketara gila nervous aku
aku tak cakap banyak pun dengan dia
sebab tak ada topik perbualan pun
aku just tanya perkembangan kesihatan dia je
tu pun suara mamat tu macam baru nak baik demam je
kesian betul
by the way terbaik la ARIL
badan tak sihat pun sanggup hangout dengan peminat

sebenarnya aku tak nak cakap dengan ARIL.. tapi kena paksa dengan RIZAL.. so aku jawab je la ON CALL ARIL tu.. so bukan aku gedik2 yang nak cakap dengan ARIL ok.. aku just  suruh kirim salam je.. tak percaya tanya RIZAL.. muahahaahaha 

ok bye