//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

keadaan badan tak menentu
Assalamualaikum semua
tengok jam sekarang
dah pukul berapa masih lagi tak tidur
haip2 nak jadi apalah kan
babap jugak karang
habis nak buat macam mana
insan ini langsung tak boleh tidur
so jom kita mengarut dekat sini jom
by the way
aku nak cakap yang aku happy sangat-sangat
sebab apa
dalam seminggu aku makan nasi sekali je
ok ini bukan happy okay
ni aku dah tak tahu sebab apa jadi macam ni
bila aku tengok nasi
muka aku akan jadi
okay saya dah kenyang
tu je ayat yang keluar dari mulut aku
tidur pun dah tak menentu
orang tidur aku terjaga
orang terjaga aku pula membuta
memang tak boleh pakai aku ni
takkan sebab azam nak diet
terus mood makan aku jadi macam ni
okay baik memang baik
sebab dalam masa seminggu berat turun 
2 kg okay
tapi takut je la kan
antibody tak tahan
jatuh sakit pula
hope tak ada pape la kan
ok la that all aku nak merapu dekat sini
tak penting mana pun entry aku
ok bye

lots of love