//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

hopefully will be long term
Assalamualaikum semua... agak lama jugak tak update blog ni.. so now ada masa nak update blog ni.. nak share something la dengan u all semua... a long time ago... ceh long time la sangat kan.. aku diberi tanggungjawab untuk mengendalikan induksi untuk kolej aku.. aku dok terbayang dah.. adakah aku akan jadi AJK MAKANAN lagi seperti induksi lepas... by the way.. induksi ni merupakan second time aku jadi fasi.. first induksi aku jadi AJK MAKANAN.. orang kata kalau jadi AJK MAKANAN sure habis makanan nya.. tanggapan anda semua silap belaka.. aku jadi AJK MAKANAN bukan nafsu makan aku membara bahkan tak lalu nak makan adalah.. mana tak nya setiap masa aku tengok makanan.. hahahha.. so aku sangat-sangat bernasib baik,, induksi kali ni aku tak dapat tugas tu,, tapi tugas aku kali ni kira amat-amat mencabar la juga.. tugas membuli budak junior.. HAHAH..


aku diberi tanggungjawab untuk merangka jadual untuk persembahan budak-budak junior ni.. muka aku ni nak merangka persembahan.... aku tengok diri aku atas bawah,, atas bawah... tak silap orang ke dia orang semua ni.. tapi aku cuba la juga buat semua tu.. akhirnya tercipta la drama mami monster... tarian modern plus traditional..nyanyian your mother,, adegan klip video cinta muka buku (aku confious kenapa hero dalam adegan klip video tu tengok aku.. tak puas ati ke apa ahlong..hihi).. and another one drama... kira berjaya la juga dia orang semua tu.. agak kelam kabut la juga mula-mula... tapi alhamdulilah berjaya juga...


lepas je malam intelektual,,, esoknya kita orang adakan sukaneka untuk budak-budak junior ni.. jangan nak kata sukaneka ni khas untuk budak sekolah je ok... peduli hape aku... selagi dah nama pelajar,, nak jugak buat sukaneka ni.. tapi bad day bagi aku la.. aku tak tahu kenapa.. ada sebahagian budak junior lelaki serang aku habis-habisan.. hai korang nak balas dendam sebab malam intelektual ke apa... guess what... aku lah fasi yang paling teruk sekali kena.. and merupakan fasi paling basah kuyup dekat tengah padang tu... mana tak nya sekali 5 orang serang aku... baling aku dengan belon dalam nya ada air... aku cuma dapat tergamam seketika... cis... siapa buli siapa ni... tak adil betul...


aku dah tak kisah dah basah kuyup semua tu.. tapi aku akan jadi kisah bila aku jadi macam ni... agak kejam la jugak kan...scroll ke bawah ok,,,






see.. tepung,
budak sebelah ni sanggup kejar satu padang nak baling tepung
mula-mula kejar nak simbah air sabun satu baldi
tak dapat dia baling tepung


nasib la,,, tindak balas serta merta berlaku ya.. hah,,, sama-sama jadi RAJA TEPUNG... but kenagan ni tak dapat dilupakan... terbaik sangat... pemalu-pemalu aku ni.. kira dapat la juga kan kenakan orang.. muahahhaha...


gambar-gambar time induksi...


team bola kami..hihi


sila tengok fadhil.. HAHA..


group paling happening sekali
walaupun dapat no 2


hopefully this relationship will be a long term with all of us... love them so much...because sebab korang semua berjaya buat saya NURUL SYAHIDA bercakap banyak dan ketawa banyak.. sayang korang semua

disini saya ingin memohon maaf jika sepanjang induksi saya ada buat salah.. terlebih diam..terlebih aktif.. sorry sangat-sangat..  


lots of love