//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

happy birthday abang tinggi
Assalamualaikum semua
 nak cerita sedikit
pasal birthday boy ni
first moment jumpa dia

aku diberi peluang melanjutkan pelajaran ke politeknik melaka dalam jurusan akaun.. di sebabkan aku tak nak amik course ni.. so aku membuat keputusan untuk melanjutkan pelajaran ke salah sebuah kolej under UITM yang diberi nama KOLEJ UNIKOP.. first impression tentang kolej ni.. aku just biasa2 je.. tak la nak kutuk mana.. sebab niat aku datang nak belajar kan.. semasa aku nak mendaftar adik aku ternampak.. tapi aku rasa bukan ternampak.. memang sengaja nampak dengan seorang lelaki ni.. first impression tentang dia.. ok dia cina and maybe lecturer.. tinggi sangat2.. so aku ni tibai la ye kan apa yang adik aku cakap kan tu.. sebab aku tak tahu pape pun... selepas aku dapat tahu yang dia sebenarnya abang fasi.. terlopong mulut aku.. ok tu tipu je.. hihi.. aku tak kenal langsung siapa dia.. sebab aku ni bukan jenis yang rapat dengan orang kan.. pendiam katakan.. memang dia hot la kot time tu.. hot sebab abang senior paling tinggi and paling putih aku rasa.. muahahha.. pendiam wo dia...


so aku just rapat sikit2 dengan dia melalui laman muka buku.. ala kan sekarang ni kan memang musim muka buku je kan.. hah sama la macam aku ni hah.. memang dekat muka buku ni.. kita orang comment, chat macam tak ingat dunia.. tapi bila terserempak.. aku tunduk bawah je.. serious segan kot.. hahaha.. siap kena sound lagi.. dekat muka buku bukan main ramah..tapi jumpa tak tegur pun.. alahai takkan la aku nak tegur.. malu kot...kami just banyak communication dekat situ je sebab aku ni mana la nak berbual sangat kalau jumpa face to face kan.. memang hampeh la kalau lelaki nak berbual dengan aku.. kena take time la sesuaikan diri..


sekarang aku dah sem 4 dan abang tinggi tu dah habis sem.. so lepas ni kalau jumpa dia just dekat kenduri kahwin dia jela kan.. sebab nak jumpa dia mana la nak sempat.. kalau dia tak lupa jemput la kan.. kalau lupa memang tak la nak jumpa dia...  last kita orang keluar sama time pergi melaka..tu last jumpa.. sedih??? langsung tak ok... tak perlu nak tanya aku sedih ke tak..

semua dekat atas tentang first aku kenal dia sampailah last aku jumpa dia.. saja je buat entry macam ni.. mengimbau kembali.. lagipun biirthday dia kan.. nak bagi hadiah tak mampu.. so just buat je la entry ni.. muaahha..

to ABANG TINGGI
MOHD HELMI
HAPPY BIRTHDAY KE 20++
SEMOGA DIMURAHKAN REZEKI
BERJAYA DALAM HIDUP
AND BAHAGIA DISAMPING ORANG YANG TERSAYANG



ni la birthday boy nya
tinggi kan dia
hahahah

lots of love