//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

alhamdulilah
Assalamualaikum semua





tengok gambar di atas mesti ramai dah tahu kan aku nak update pasal apa..hew,,hew...since sekarang aku tak tidur lagi ok..sebab aku gembira sangat-sangat.. sebab ni merupakan first time aku tengok result FINAL EXAM aku..tahu tak first time..memang sangat-sangat nervous..selalu aku suruh member aku tengokkan result aku..bagi aku hint aku dapat apa..tapi disebabkan terpengaruh dengan rakan-rakan yang update status dekat muka buku tentang result dia orang..kalau korang mestilah korang rasa terexcited kan..sebab orang lain dah tahu result dia orang..kau mesti la nak tahu jugak kan result korang kan..so sama la macam aku ni...mengigil jugak la kan nak mengechecknya kan..memang on out je dekat email aku tu..memang takut sangat-sangat..tapi aku tanam dalam diri aku..aku dah buat sehabis baik..so apa-apa keputusan aku kena redha..dengan kekuatan yang aku peroleh..akhirnya aku berani jugak tengok result aku..






pointer aku sedikit menurun tapi tak banyak la menurun..0.02 je turun..aku tak kisah pointer aku menurun..sebab aku akan berusaha lagi untuk sem akan datang..sebab aku tak jangka dengan rezeki yang ALLAH berikan kepada aku ni..syukur alhamdulilah...syukur sangat-sangat.. result aku dengan dulu..makin banyak B dan C makin sikit..A maintain..so aku bersyukur sangat-sangat..subject yang paling aku takut adalah subject intercommunication..alhamdulilah aku lulus subject ni..tak sangka sangat-sangat..sebab subject ni aku dapat carrymark paling rendah di antara semua subject..lepas jawab paper ni aku menangis kot sebab aku pasrah sangat-sangat tu..sebab aku tak boleh jawab paper ni..alhamdulilah syukur aku pass paper ni..


thanks a lot kepada semua lecturer2 saya yang banyak membantu saya..tak lupa juga kepada ibu bapa saya yang sentiasa support saya dari belakang sebelum dan selepas saya jawab paper exam saya.. and terakhir sekali terima kasih kepada rakan-rakan kelas..budak bilik..rakan karib saya..sebab sudi membantu saya,,teman saya study and sentiasa tegur saya supaya tidak leka dengan LAMAN MUKA BUKU...hihi..

ucapan dah macam artris pulak kan...hew..hew..tak patut betul seyh minah ni..ish2

kepada rakan-rakan yang lain.. congrats ya.. kita jumpa nanti dekat kolej ok..and hopefully aku dapat sama kelas macam sem lepas atau sama macam sem 1..rindu sangat nak sama-sama dengan dia orang semua


sesiapa menempuh sesuatu jalan untuk mencari sesuatu ilmu pengetahuan disitu,maka ALLAH akan permudahkan untuknya suatu jalan menuju ke syurga




thats all..k bye

lots of love