//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

rumah manis rumah
Assalamualaikum semua
Akhirnya jejak kaki jugak aku dekat rumah tercinta
sekian lama tak balik rumah
rumah here i come
hahaha
sawit je
by the way aku dah abis paper dah lama dah
seminggu lepas aku habis paper
tapi dok gatal nak lepak lepak dulu dengan member
so balik la lambat seminggu
semua dok hairan kenapa aku lambat balik
dok perli perli
cakap aku sayang kolej sangat sebab tu nak balik lambat
apa seyh
ingat aku balik lambat sebab tu ke
ada sebab lain jugak ok
kerja aku berlambak
orang penting katakan dekat kolej
(jom gelak ramai ramai
perasan pulak aku)
ok dah dapat balik rumah ni
perkara pertama aku buat
download cerita sepuas puasnya
almaklumlah internet dekat kolej laju sangat
terpaksa la download dekat rumah
sebab tu aku panggil rumah manis rumah
everything aku boleh buat dekat sini..
hihi
ok that all
bye

lots of love