//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

penat bukan satu alasan
Assalamualaikum semua
rindu saya tak
rindu tak
sudah lupakan
saya tahu korang rindu tapi segan nak beritahu kan
(ke aku syok sendiri)
cinta..cinta..cinta
saban hari perkataan ni dibicara
penat tak bila bicara soal cinta
maybe tak penat untuk orang yang sedang dilamun cinta
tapi penat untuk saya menahan rasa cinta ni
ewah sampai ke situ pulak kan
sejak dua menjak ni
tengok tv je..
mesti ada je la insan yang sama muka dengan someone ni
sampai my mum cakap
eh2 sama la dengan encik TUUTTT tu..
wah semua budak lelaki dekat tv my mum cakap sama dengan encik TUUUT
walhal jauh beza kot muka diaorang
hai siapa yang dah kemaruk ni
pelik2 je..
memang penat dengar bila bicara tentang cinta untuk
orang single kan
rasa macam tak laku je
macam aku lettuw
tapi aku tak pernah penat untuk terus berusaha
sebab aku tahu 
ALLAH sediakan terbaik untuk aku
tak payah risau ler..
INSYAALLAH mesti ada someone untuk kita
bak kata akak chomel saya
kak ziera
mesti kena ada 3B dalam diri
BERUSAHA untuk mencari pasangan kita
BERDOA supaya kita dapat pasangan yang terbaik
BERTAWAKAL jika kita tak menemui pasangan kita.
so tak payah la cepat putus asa kalau kita ni single
kalau hati baik and cukup segalanya
INSYAALLAH ada yang nak dekat kita
okay!!

#sebenarnya peringatan untuk diri sendiri jugak ni

lots of love