//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

M.E.L.A.K.A
Assalamualaikum semua

here i come..
dah lama tak datang sini
now tiba masanya nak update panjang berjela..
siapa yang penat membaca tu
nasib kau la ye..

dimulakan dengan perbukaan cerita dengan perkara yang langsung tak menarik..mana taknya...mencari kereta sewa dekat batu pahat ni sangat sangat lah susah...sampai terpaksa cari dekat PAKCIK GOOGLE..bila dah dapat..last minute pulak kereta sewa tu rosak..memang tak tahu nak buat apa..dengan sukarelanya my dad sanggup drive untuk kita orang pergi melaka...kebetulan pula my dad tak kerja..so nak tak nak kena la ikut plan ni...mula mula memang tak nak pun..sebab tak beritahu dekat tourist guider kita orang pun yang parents aku nak ikut..takut dia tak nak or segan pula kan..tapi dengan tindakan diam diri je..alhamdulilah semua berjalan dengan lancar..

firstly cari rumah ABG HELMI a.k.a TOURIST GUIDER kita orang...cari punya cari..akhirnya jumpa jugak...mula mula nak cari memang agak kelakar la...mana tak nya...abg helmi call cakap satu patah satu patah...tak cakap habis...bila call dia balik...tak angkat angkat...rupanya dia tengah mandi..hahahah...semput main lari lari sebab nak angkat call..memang dah dijangka...abg helmi akan terkejut beruk sebab ada my parents..hahahah..time tu aku diam je sebab aku takut sangat sangat...siap dia tanya aku lagi dekat dalam kereta...siap sindir aku lagi.."ni ke kawannya"..ok fine aku cuma senyum je la..

kebetulan lagi sekali..my parents pakai sedondon baju warna merah..and aku..sedondon warna putih dengan abg helmi..kebetulan ok..tak rancang sama sekali...kelakar pun ada bila tengok semua..macam macam ragam ada...aku sangat sangat la takut sebab abg helmi ni pendiam orang nya..so aku takut nanti dia tak boleh pulak ngam dengan kita orang yang gila gila ni..but guess what..dialah orang yang paling banyak cakap and buat pertama kalinya..ayah aku banyak cakap...tak kenal sangat kot..dah boleh ngam habis..aku terkedu plus terdiam..and macam biasa akulah manusia yang langsung tak bercakap time tu..sebab budak dah buat salah kan..so mana nak bercakap sangat..tahan je la telinga kena sakat plus bahan..

kita orang boleh dikatakan ronda keseluruhan bandar hilir..semua tempat kita orang pergi..memang tak ada terkecuali...memang time tu matahari betul betul dekat tengah tengah means dalam keadaan yang sangat sangat HOT..tapi tetap je go on...best tu..hihi..ok aku tinggalkan korang dengan gambar gambar ok..

MODEL
nurul qistina.nurul syahida.mohd helmi.my parents
LOCATION
sekitar Bandar Hilir
KAMERA
sdn bhd handphone



with my parents



abg helmi dan nurul qistina



tourist guider kami



sila baca ayat itu betul betul
muahahaha



edit disebabkan kegemukan yang melanda
muahahha



with abg helmi dekat jam



time to shopping


we enjoy together



kaki kaki kami
ngeh2


gambar selepas naik taming sari


sesudah menaiki taming sari

lepas penat berjalan..so kami layan cendol...ngeh2...memang best la kan tengah tengah panas minum cendol..hilang dahaga..

p/s sorry la gambar edit tak berapa menarik..sebab susah nak mengedit semua gambar gambar ni...ni merupakan kenagan yang tak dapat dilupakan buat aku..sebab merupakan perjumpaan terakhir dengan abg helmi..lepas ni tak dapat jumpa lagi dah sebab dia dah habis study..tapi sebenarnya boleh je jumpa lagi..tapi jarang la..(macam la dekat kolej aku selalu jumpa dia..muahahah)..second time keluar dengan dia...hahaha..gila ar...pemalu abis aku ni..

ok that all..bye

lots of love