//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

i missed them
Assalamualaikum semua
imbas kembali 2 tahun dahulu

mesti dulu-dulu time sekolah korang ada group-group korang sendiri kan..ada group hot ala-ala retis la..group nerd-nerd la..same like us..kami mempunyai satu group...sebab kami always bersama kalau pergi mana-mana..group kami diberi nama pun based on gabungan kami semua..iaitu KISYIFANA..this group means a lot to me..

KI = ZAKIAH
SYI = SYIDA
FA = FATIN ASYURA
NA = SYAZANA

dulu kamilah group yang paling bising happening sekali..aku rasa la..pada hal ada je group lain yang lagi happening kan..aku rasa paling bising dalam group aku tu adalah makcik fatin asyura..sebab apa..mulut dia tak reti-reti nak diam..asik bercakap je,,hihi...jangan marah atin..

kalau nak pergi rehat..aku,kiah,and atin keluar lambat sikit dari syaz..sebab yela syaz tu kan orang terpenting dekat sekolah..so kena lah keluar rehat awal..kena jalankan tugas..dia bukan pengawas atau mawas dekat sekolah..tapi dia perpustakawan dekat sekolah...orang penting tu..kena jaga harta benda perpustakaan..daripada kita orang 3 orang..tahu makan je..muahahhaha...tapi si atin tu ada la juga pangkat..jadi penolong yang memang serba tak boleh di minta tolong..hahahha...kira dalam group kita orang..aku dengan kiah je la tak berapa nak berpangkat sangat...hihi...

tempat duduk kita orang kalau boleh nak satu kelompok..menyebabkan cikgu kita orang tahu kepala-kepala kita orang ni tak boleh diharap..hampeh...so nun benua semua dipisahkan..yang aku tak berapa nak puas hati..aku yang tinggi macam galah ni..kena duduk depan sekali..aduhai..depan sekali tu ok la..ni depan meja cikgu...cuakk der..time addmath la aku paling cuak..sebab aku ni jenis suka copy paste je...kalau aku buat kerja jahat ni,,confirm-confirm la cikgu nampak..so memang cover habis aku nak copy..

tapi kami tetap cuba sedaya upaya untuk duduk sama-sama...yess,,,oh yeaahhh akhirnya dapat jugak..time agama la kami duduk sama-sama..siap main cop2 tempat lagi..habis siapa berani duduk sebelah aku siap aku sepak jauh-jauh..sebelah aku kiah...muahahhaha...(muka ni berani la pulak nak tendang2 orang).. 

kita orang jugak tuition sama-sama..tapi atin je tak tuition sekali dengan kita orang..sebab dia dah ada orang tolong ajarkan...subjek addmath dengan math..kejadian yang sama berlaku keatas diri aku..copy paste kerja orang..muahahha...mangsanya kiah...syida..syida..macam mana nak maju addmath kau..kerjanya copy paste je..kejap-kejap at least pass ok addmath aku..walaupun selama ni aku meniru je kerja nya..hihi...

but i really missed situasi semua ni..sangat-sangat rindu saat ni...aku sekarang more contact dengan atin je..maybe sebab rumah dia dekat dengan aku..syaz pun kadang-kadang je...kiah lagi la..langsung tak..maybe semua busy kan..but harap suatu hari nanti kita semua dapat kumpul balik sama-sama..




gambar time sekolah
(time aku kurus )


aku suka gambar ni sebab saya nampak kurus



untunglah Iphone..


oh yeah kenapa muka aku macam tak bersedia lagi tu
(aku,kiah,atin and syaz)

lots of love