//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

HAPPY BIRTHDAY ANAS KAMARUDIN
Assalamualaikum

entry ni aku update khas untuk member aku ni
since aku kenal dia dari sem 1 lagi
kira dah rapat la jugak
hapy birthday budak blur
dah tua dah kau
ok sekarang aku dah boleh panggil kau abg
sebab dah sama baya dengan aku
(aku still nak jadi adik walaupun aku lahir dulu)
aku terimbau kembali
di saat aku sambut birthday kau
masa sem 1 dulu
kau ingat tak
ala yang kita orang sambut birthday kau dekat taman
siap kena tepung dengan telur bagai
hahha
kesian nya dia time tu
kira tahun ni kau selamat la ye
sebab aku tak baling tepung dekat kau
see see baik tak kawan kau ni
dah la ingat birthday kau
(entah kau ingat ke tak birthday aku)
sorry sebab tahun ni aku tak sambut birthday kau
aku boleh wish and doakan untuk kau je
aku doakan semoga kau maju jaya
bahagia disamping orang yang tersayang
dimurahkan rezeki
and sentiasa dilindungi oleh ALLAH
friends forever ok
by the way thanks call aku tadi..
sampai handphone kau shut down kan
hahahha
terharu seyh..
yela aku telefon
artis popular dekat kolej mana nak angkat call aku kan
tapi thanks call aku balik
hahahha


nah gambar pun jadilah ye


with birthday boy

\

yang tengah tengah tu la anas

ok aku tak dapat nak bagi pape
so aku bagi  ni je la ea


kira kau terima la ye
walaupun dalam gambar
ok ok


JUST FOR YOU
BIRTHDAY BOY
MUHAMMAD ANAS BIN KAMARUDIN

lots of love