//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

adakah dia orang nya??
Assalamualaikum semua
ok aku dah tak tahu nak kongsi dengan siapa lagi
aku nak share dekat sini je
maybe tak wajar aku share dekat sini
nak buat macam mana
blog tempat aku luahkan perasaan aku
tak suka korang tak payah baca la ye
aku nak cakap
aku dah jumpa lelaki idaman aku
semua ciri ciri yang ada dekat dia
ada pada apa yang aku nak
and my parents nak
aku bersyukur sangat sangat
tapi hakikatnya
aku takut plus buntu
sebab aku rasa aku tak layak untuk dia
dia terlalu SEMPURNA 
walhal aku sebaliknya
bukan aku nak merendah diri
tapi aku sedar siapa aku
semakin hari semakin ramai berbicara pasal dia
semakin hari semakin kerap aku mimpi dia
aku tak nak mengharap lebih lebih
sebab aku tahu selain aku
ada hati lain yang suka dekat dia
kalau nak tanyakan aku
adakah aku suka dekat dia?
ok aku tak tipu..
aku suka dia
tapi bagaimana dengan dia
aku taknak kecewa
biarlah aku seorang yang suka dia
kalau betul dialah orangnya
yang ALLAH berikan untukku
tak kemana
aku cuma berdoa supaya diberi petunjuk
selebih itu aku serahkan kepada YANG MAHA ESA
ok that all
bye

lots of love