//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

alhamdulilah dah selesai dah
Assalamualaikum semua
lama kan tak update blog
dah berapa lama dah tak update blog
busy bebenor
mengalahkan MENTERI
hihi
by the way
tak lambat lagi la kan
nak wish HAPPY BIRTHDAY
dekat my sister
(orang yang edit blog aku ni)
hadiah nanti la ea angah belikan
(saya tahu anda paksa untuk belikan hadiah)
hari ni aku baru habis jawab FINAL EXAM aku
paper last aku
serious happy sangat sangat
one word je yang aku boleh katakan 
FREEDOM !!
hahahha
cuma aku agak risau la untuk paper icom aku
sebab carrymark aku rendah
plus soalannya sangat sangat susah
sampai aku menangis balik lepas jawab exam
tension aku time tu
sebab aku memang lemah subject ni
so aku doakan aku lulus pun jadilah
tak nak mengharap tinggi tinggi subject ni
after this jadi orang yang sangat sangat busy
belum lagi masuk semester baru
dah kena rangka buat event
serious cuak
sebab aku jadi pengarah program pulak tu
saya ulang ye PENGARAH PROGRAM
sebab tu cuak
kena memerlukan ramai volunteer
sebab aku ni bukan la reti bebenor bab bab event ni
kira cabaran dan ujian untuk aku la
event nya aku kena buat EXPLORERACE
tapi akan aku ubah jadi lain..
harap harap adalah yang nak join
kalau aku berjaya buat event ni
means kira tugasan aku completed la
HIHI
ok nanti aku update lagi tentang rangka event aku ni
full detail tentang event ni

lots of love