//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

you're rock babe
Assalamualaikum semua

first of all nak ucapkan terima kasih untuk kak ziera sebab sudi ajak budak ni..budak ni la kan...join keluar tengok wayang...terkejut juga la kan di awal pagi dapat mesej dari kak ziera ajak keluar...awal pagi la sangat kan pada hal dah pukul 11 dah time tu..hahaha...anak dara apa da bangun lambat..hihi...tak tahu kenapa terus je setuju nak join..rasa macam mimpi pun ada juga..yela baru bangun tidur katakan..hihi..tunggu punya tunggu tepat pukul 1.30 aku dengan abg helmi gerak pergi train SENTUL..kita orang tengok movie dekat times square...layan movie FRIGHT NIGHT..kot tak silap aku la..aku pun dah lupa dah movie apa..sebab orang belanja kan..aku main tengok je..huhu..memang terbaik la..dalam seumur hidup aku..aku tak pernah keluar duit aku habis tak sampai RM10..saya ulang ye..RM10..gila kentang kan..korang hadooo...tak hadoo kan..huhu..segan pun ada bila orang belanja ni..tapi orang kata rezeki jangan ditolak..hihi...aku cuma keluarkan duit tambang je,,memang awesome la...makan pun kak ziera support...lagi la sangat sangat awesome..thanks sangat sangat kak ziera..hihi..


untungkan budak ni
dapat makan free
tengok wayang free
main bowling free
hihi





lepas dah tengok wayang cerita yang entah berapa kali aku terperanjat tu..serious cerita tu boleh buat aku sakit jantung and tak senang duduk..aduyai...lemah jantung aku tengok cerita tu...tapi best la..cuma banyak sangat darahnya..waaa...mau pitam bha dekat situ..nasib baik beg penyelamat..hihi..lepas tengok wayang...member kak ziera and abg helmi belanja pula main bowling...aku rasa hari ni hari yang sangat sangat awesome bagi aku..semua free,,hihi..jahat tak aku...hihi...ok fine gambar aku tak amik banyak pun..hampeh kan minah ni..ingat nak amik gambar dekat KENNY ROGER ROASTER..tapi disebabkan aku ni malu sampai kucing pun kalah..aku amik gambar time main bowling je la..time tu pun dah nak balik..sawit je kan...dapat la berapa keping je gambar nak buat tatapan..tengok la ye...




with kak ziera


with abg helmi and kak ziera


with abg helmi

lots of love