//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

you're everything (tajuk tak ada kena mengena dengan sesiapa)
Assalamualaikum semua 
bermadah seketika

setiap detik dan saat
bayangan ilhamku dimatanya
Tuhan pertemukan aku
dengan sebahagian tulang rusukku
agar aku tahu
siapakah cinta sejatiku yang telah ENGKAU ciptakan




TUHAN 
bila masih ku diberi kesempatan
izinkan aku untuk mencintainya
namun bila waktuku telah habis dengannya
biarkan cinta ini hidup untuknya sekali ini saja


setiap airmata yang mengalir
membasahi pipi hanyalah sementara
kerana kehadiran dia
mengubat duka dan lara
tapi masa dan jarak memisahkan kita


ku panjatkan doa ke hadrat Ilahi
dengan rasa merendah diri
ku memohon kepadaMU
berikan kami peluang untuk berjumpa
untuk bahagia bersama
sehingga ke akhir hayat kami



jika tiada kesempatan diantara kami
pertemuan didunia hanyalah sementara
kau kekalkanlah di syurga hakiki
buat selamanya
kerana dialah segalanya bagiku

see see berjiwang pula aku
bercinta cintun pula aku
saja je dok boring boring
aku main tibai buat puisi ni
ok fine kelakar
that all bye

p/s : yang ayat aku italic kan tu..ayat orang bagi dekat aku
       so aku cuba try tambah ayat aku sendiri
       di awal dengan akhir rangkap

lots of love