//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

teringin jugak nak macam ni
Assalamualaikum semua

first of all thanks to all my friends yang bagi kata kata semangat dekat budak ni...kalau tak mahu stress aku..terus menangis dalam hujan karang tak tahan sebak di dada ini...cewah..hihi..sudah2 malas nak bersedih sedih ni..cukup cukup la tiap malam katil aku banjir dek sebab air mata aku ni..tak la banjir sangat kan.bikin gempak je.. aku ni nak kata dah couple...memang belum la kan...tapi bila tengok klip video irwan syah tentang perasaanku ni..terdetik dalam hati aku yang tak berapa nak besar sangat ni..nak la juga kan ada laki yang agak romantik..cewah...perasan je lebih kan..apa ingat aku ni tak ada jiwa sentimental ke..melted jugak woo kalau dapat pakwe macam tu...waaa so shuweet...bila la nak dapat macam tu..ada ke....siap main gitar...nyanyikan lagu..waaa..dah terbayang dah ni...hahahha...



aku tumpang gembira la bila kawan kawan aku dapat laki yang romantik...serious romantik tak terkata...thumbs up la..saya pun nak juga..budak pasrah macam ni la kan...hahahha..kalau la dapat laki yang main gitar,,,memang aku terus melted...siap bawa coklat..ok fine..terus pengsan dekat situ kot..huhu..memang la bukan senang nak cari laki macam ni..by the way ape ingat aku nak cari laki macam ni je k...ada lagi la..aku nak cari laki full packaged..beriman...sayang aku macam mana dia sayang nyawa dia and keluarga dia..sayang keluarga aku..terima aku yang biasa biasa ni..ikhlas...jujur...setia...kira macam tu la..tapi aku tahu bukan senang nak cari laki macam ni..serious susah...aku tak nafikan semua tu ok...



ok aku cuma menunggu je la tulang rusuk aku...means adam aku..bukan aku tak nak mencari..tak baik kan,,putus asa sebelum berusaha..aku berusaha dengan berdoa semoga aku dipertemukan dengan ADAM aku...INSYAALLAH...

ok bye..malas nak membebel lagi

lots of love