//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

saya hanya mampu tersenyum
Assalamualaikum semua

sebenarnya aku nak update entry pasal raya..tapi disebabkan mood aku tak berapa ok sekarang ni..aku postpone update pasal raya tu...sedang asyik aku dengar lagu dekat blog kak irine so memang rasa sentimental and emotional saat ini..ye memang betul aku Nurul Syahida yang selama ini tidak kisah dengan apa orang perkatakan tentang aku..tapi pleaasee aku punya hati dan perasaan..


kawan..kenapa aku terluka disebabkan kawan aku sendiri..kenapa mesti kawan aku yang buat semua ini dekat aku..kenapa???apa salah aku..tak cukup baik ke aku di mata dia..kenapa dia sanggup tipu aku hidup2..apa salah aku..tak salah kan kalau dia jujur dengan aku..aku lagi suka dia jujur dengan aku..dia wanita yang sangat2 aku hormati sebagai kawan aku..tapi cara dia layan aku..cara dia luahkan segala masalah dekat aku..seperti tiada apa yang berlaku..

terima kasih YAALLAH kau beri petunjuk dekat aku yang mana baik and yang mana buruk..aku tahu air mata yang aku mengalir disaat ini merupakan ujian dariMU..sebab orang kata setiap air mata yang mengalir merupakan ujian dan dugaan dariNya untuk hambaNya..ku panjatkan rasa syukur kerana akhirnya aku dapat tahu segala rahsia yang selama ini memang aku inginkan..walhal bukan daripada mulut empunya diri..tapi daripada orang lain..aku bersyukur sebab aku boleh lebih berhati hati lepas ini..

dengan senyuman aku menerima semua ujian ini..dengan sabar aku menerima semua ini dan dengan rasa bersyukur aku tanamkan di dalam hatiku ini..

lots of love