//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

please hormat la hak saya ye
Assalamualaikum semua

lama tak update blog..
baru hari ni boleh tarik nafas lega..
setelah drama semalam dah selesai dan berjalan dengan lancar
ok2 bukan nak cerita pasal drama
yang tu nanti update la ye..
cuma nak update..
kenapa mesti aku kena ikut kata dia...
aku berkawan je..
salah ke
bukan aku jadi perampas ke apa ke
one more thing.,
aku sedar siapa aku
memang tak layak nak berkawan dengan kawan dia
lagi pun aku sendiri dah minta kebenaran kot
nak berkawan dengan kawan dia tu
kawan dia pun ok je..
senang cerita ok kalau aku jadi adk angkat dia
tolong la..
hak aku kot nak berkawan dengan sesiapa..
kalau jeles pun
tengok tempat la..
aku langsung tak pernah post pape pun dekat wall abg angkat aku..
post bila ada hal penting je
aku tak pernah bagi IM dulu dekat abg angkat aku..
tahu kenapa..
sebab aku jaga hati kau wahai kawan
aku tahu kalau aku post something ke apa ke..
aku tahu kau sedih..
aku tahu kau sakit hati..
so aku tak buat semua tu,..,
tolong la
aku kena jaga hati and perasaan orang lain juga
bukan kau seorang wahai kawan..
believe or not..
aku cuba ignore apa yang kau suruh,,
tapi aku tak boleh..
aku kena juga ikut kata kau..
aku cuma minta satu ni je..
tolong..
tolong benarkan aku jadi adik angkat KAWAN kau tu
aku minta tu je..
aku bukan perampas..
aku dah banyak kali mengalah,,
pleeaaasseee..

lots of love