//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

pengalaman mengajar seseorang tu menjadi lebih berhati-hati
Assalamualaikum semua


dah lama sangat aku tak update blog aku ni...bukan malas ke or bukan tak ada cerita..banyak cerita sebenarnya..tapi masa tak mengizinkan..so malam ni aku agak free la sikit..aku update blog aku sepantas kilat yang boleh aku buat la ye..macam kereta formula one ok..hahaha..





apa itu cinta..sebenarnya aku pernah update pasal cinta cintun ni dulu dekat blog aku..disebabkan aku ni dok gatal sangat nak update pasal cinta cintun ni so aku update la lagi..tapi ni pasal lain la..bukan terjadi pada diri aku tapi pada orang sekeliling aku..aku bukan nak kata apa la..tapi bila aku lihat orang sekeliling aku yang bercinta ni..aku belajar banyak benda..tak kira dari segi apa...cinta amat luas maknanya bagi seseorang...tak kira dari segi usia, keturunan and so on..



tapi bagi aku cinta memerlukan keikhlasan, kejujuran, kesetiaan dalam perhubungan..betulkan aku kalau aku salah dalam hal ni la ye..sebab aku tak pernah mengalami keadaan orang yang sedang bercinta tika saat ini.. tipu la kalau dulu aku tak pernah bercinta kan..ada la beberapa kali.. (hah nampak sangat jarang bercinta)..hihi..siap boleh kira ni berapa kali bercinta..bukan apa dalam seminggu ni aku belajar banyak benda..memang bukan mudah untuk seseorang tu bercinta walhal untuk kekalkan perhubungan.,mesti ada je halangan dan rintangan yang kena tempuh..







tak kurang juga..cinta kadang kala boleh membuatkan seseorang boleh jadi tak betul...bukan tak betul apa..kedukaan..kesedihan...confirm ada...lagi2 time gaduh...memang air mata lah peneman siang malam mereka... (mereka ok...so cerita ini bukan tentang saya)...dari sinilah aku belajar mematangkan diri aku..mengingatkan diri aku...yang bercinta bukan mudah..just boleh keluar dari kata kata je..susah ok..lagi lagi nak kekalkan perhubungan..bayangkan kalau seseorang tu dah bergaduh walhal gaduh sebab benda alah kecik macam semut je..dah macam perang dunia dah aku tengok..so dalam percintaan pun kena ada tolak ansur juga...tapi aku respect pada siapa yang bercinta tapi sanggup harungi badai yang melanda dalam perhubungan dia orang..





aku??? bila nak bercinta...disebabkan banyak sangat perkara disekeliling aku berlaku disebabkan cinta..so aku tolak tepi dulu untuk bercinta...bagi aku cinta sejati tak perlulah nak dikejar..INSYAALLAH..kalau betul aku berpeluang untuk mengecapi cinta sejati..suatu hari nanti aku dapat juga cinta sejati..mungkin bukan sekarang..sekarang masanya aku mengejar impian aku, impian keluarga aku,amanah dari keluarga aku..tipu kalau aku cakap yang aku tak jeles tengok orang bercinta..yes aku jeles tengok couple couple disekeliling aku..disebabkan prinsip aku yang tak nak mencari..just tunggu dengan penuh kesabaran..so aku buang semua perasaan cemburu aku..just tanamkan dalam diri aku...INSYAALLAH suatu hari nanti kau pun akan macam mereka meraka juga...just keeping smiling je...






aku bukanlah lonely girl sekarang ni...ramai orang sayang aku..ramai orang ada disekeliling aku tak kira dalam suka or duka..so aku lebih selesa macam ni...this is me....

lots of love