//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

mood saya dah ok dah
Assalamualaikum semua

siapa yang jadi friends aku dekat fb
mesti ada yang stress sebab tengok status aku yang stress tahap gaban kan
btw thanks pada member2 aku yang sudi dengar luahan isi hati beku aku ni ye
thanks yang buat aku tersenyum macam kambing bila baca chat korang
thanks juga yang bagi nasihat 
tak kira la secara munasabah or tak
aku tetap hargai
dah settle dah masalah aku
lega rasanya
aku dah tahu apa yang misunderstanding sebenarnya
so aku buat semua ni untuk dia
sebab aku sayang kawan aku
tak kira la dia tak sayang aku ke apa
yang penting aku tak nak
dia marah aku lagi
ye ada yang kata aku terlalu baik
tak berani marah
cuma cakap je
and pendam
sampai ada yang pijak aku
aku cuma senyum je
sebab aku tahu memang sikap aku macam ni
takpe la
aku dah janji dengan diri aku
aku cuma bertindak bila maruah keluarga and maruah aku diaibkan
tu memang aku bertindak
tapi kalau hal macam ni
aku still boleh settlekan
so sekarang aku dah boleh senyum and tarik nafas lega
i like mood sekarang,,

lots of love