//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

melted with this guys
Assalamualaikum semua
update laju laju
hihi
setelah 1 jam aku dok tibai layan youtube
aku dah melted dengan lelaki main gitar
bukan baru
tapi dah lama dah
serious cool abis kalau tengok 
lelaki main gitar
memang aku teringin nak main
tapi tak reti oden
kalau dapat lelaki yang reti main gitar
advantage la kan
boleh ajar aku sekali
yang memang tak berapa nak reti ni
aku tak tahu kenapa aku minat 
GITAR ni
dah terbayang bayang dah
kalau aku yang main gitar
hampeh terus lagu nya
lagi la kalau aku nyanyi
mahal woo suara aku
untuk suami aku je suara aku
ecececeh
(pada hal tak sedap mana pun suara)
by the way
boleh tak jumpa laki sorang je
yang reti main gitar
dapat nyanyikan untuk aku
sekejap je
dalam masa 5 minit pun jadi la
hihi

persoalannya
DAFI reti main gitar tak??

lots of love