//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

leave me alone!!
Assalamualaikum

kepada si DIA
please leave me alone
aku dah penat dah
penat dengan semua kata2 kau
penat dengan semuanya
patutkah aku terima kau balik jadi kawan aku
bila kau dah lemparkan semua kata kata 
yang menyakitkan hati dekat aku
cuba kau tengok balik
apa yang kau post dekat status kau
betul kau tak mention nama aku
tapi aku tahu orang yang kau maksudkan tu aku
patut ke aku terima kau balik
bila kawan aku sendiri tipu aku
buat aku sakit
buat aku menangis tiap hari
ingat
aku bukan tak pernah bagi peluang
bukan aku tak pernah minta maaf
tapi apa kau buat dekat aku
yang amat sakit hati aku bila
ayat ni
BITCH!!
aku terasa kot..
walaupun kau tak mention nama aku
aku diam je
tapi hakikatnya 
aku menangis
kau tahu semua tu
aku rasa kau tak perlu tahu
aku nangis ke tak
please cukup la apa yang kau dah buat dekat aku
aku penat sangat2..