//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

hanya tinggal kenangan and ari ni genap sebulan
Assalamualaikum

semua tinggal kenangan dah
selama sebulan je aku dapat pertahankan
hubungan diantara aku dengan abg angkat aku
hari ni titik noktah
aku dah tak lagi jadi adk angkat dia
serious aku sedih
serious sangat sangat
tapi aku dah tak boleh buat apa
aku serba salah
aku buntu
aku sayang dua dua
aku sayang kawan aku
aku sayang abg aku
tapi aku kena pilih salah satu
aku pilih kawan..
to abg angkat aku
thanks sebab sudi jadi abg selama sebulan
genap sebulan ari ni
thanks sangat sangat..
adk minta maaf kalau adk ada buat salah
ingat jaga kawan adk,,
jangan sakitkan hati dia
sayang dia macam mana abg sayang nyawa abg
adk terpaksa buat keputusan ni..
ari last panggil abg,,
ok bye...