//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

E to the 1
Assalamualaikum semua

ok dulu aku dikenakan denda kena tulis SURAT PENGAMPUNAN untuk nama yang dekat title tu...berwarna warni la juga aku tulis surat tu..aku tertanya tanya budak ni ada simpan lagi ke tak surat aku tu..ke dia dah dok tayang dekat kawan kawan dia...errrkkk tertanya tanya ok bukan aku tuduh..harap maklum...meh2 aku cerita la sikit pasal budak yang nama dia sentiasa no satu ni kan...aku kenal dia dari laman muka buku..time tu kita orang dok usha usha tengok info pasal kolej aku ni...first nama dia yang aku kenal..memang susah aku nak menyebut,,IREZM XERYM ke ape entah nama dia dekat laman muka buku tu..memang susah nak menyebut,,sampai la dia tukar nama ke SYAHRIEL SYAHZWAN..ok fine mati mati aku ingat ni nama betul dia...sekali lagi kena tipu..rupanya nama betul dia EZWAN SHAHFUAN BIN HUSIN..baru aku tahu...budak kelahiran sabah ni kadang kadang berbual dengan dia...langsung aku tak paham...cakap kalahkan kereta formula one...see..one lagi..hahahha


sem satu..see satu lagi..hahahha....aku tak la rapat mana dengan dia ni..tapi boleh la share something dengan dia ni...banyak tolong aku dalam bab bab laptop ni..guess what...aku la pelanggan tetap dia suruh dia betulkan laptop aku..mana tak nya setiap sem laptop aku buat hal..hahahha...gila tak...minah download banyak ni...memang dia la tempat aku hantar untuk betulkan laptop tercinta aku ni...dia juga kadang kadang teman aku mesej bila aku bosan..hahahha..dulu la..sekarang ni dah jarang sebab nanti makwe dia marah aku pula..still contact la walaupun tak selalu...one more thing pasal dia ni yang aku tak berapa nak suka..dia suka sycho aku..ulang balik..sycho ok...sorry la ea 1..hehehhe...betul bha kaw suka bha sycho aku sampai kadang kadang aku nangis bha,,,hihi...tapi yang best nya..dia berlumba study or markah dengan aku..i like..bagi aku semangat untuk terus maju kan diri aku...aku teringat dimana aku keluar dengan dia pergi masjid INDIA..time tu first time aku dapat duit ptptn.,..dia pergi masjid INDIA hanya nak beli tudung mak dia je..see see aku ingat lagi ok one...hahhaha...



dia juga seorang yang mementingkan kewangan..sebabnya dia sangat cermat dalam menguruskan kewangan dia..sampai sekarang aku dah terikut dah cara dia..so untuk ikut perkara baik tak salah kan...huhu..good job friends..kau dah ubah aku menjadi seorang budak yang cermat..hihi..and now sekarang dia buat aku makin rajin dalam dunia IT yang serba canggih ni..mana kan tidak..aku sanggup research untuk cari sesuatu..selagi aku tak dapat..selagi aku cari juga maklumat tu..aku tak putus asa langsung..bila betul betul aku tak dapat nak solve problem aku..baru aku minta tolong sifu aku ni..kira dia sifu aku la..guess what one...aku dapat tolong orang dalam masalah IT..serious bila aku dapat tolong orang and problem orang tu dapat aku selesaikan..aku rasa apa yang aku research dah berjaya dah..serious best tu dapat tolong orang guna maklumat yang kita research..rasa bangga pun ada juga..ececeh..hihi...thanks la untuk kau ea sebab bagi aku semangat dalam bidang macam ni..aku suka pula research research ni..lagi lagi kalau untuk tolong orang...serious aku rasa berbaloi sangat sangat...and aku faham macam mana keadaan kau bila kau nak cari sesuatu information tu...respect dekat kau la..



ok kalau bab bab cinta cintun kau..aku tak tahu sangat la...sebab bab bab ni aku malas nak masuk campur...cuma aku tahu kau pernah la bercinta dekat kolej ni...and aku kenal siapa orang nya..cuma aku tak tahu la jalan cerita percintaan korang..sebab aku bukan la minah busy body ok...ada paham...

dah cukup panjang kan karangan aku..dah macam budak SPM jawab paper bm pula aku taip ni..hahahha..aku harap kau terima lah post aku ni ye...tak nak terima siap kau..penat aku taip laju laju and perah otak aku ni...


by the way thanks for being my friends sampai sekarang..and thanks sebab sudi tolong aku bila aku dalam kesusahan..aku tahu..aku bukanlah kawan yang perfect mana..kadang kadang aku ada buat salah juga,,,sorry ok...nice friends with u EZWAN SHAHFUAN BIN HUSIN


lots of love