//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

cukuplah...dah tak sanggup lagi dah
Assalamualaikum semua


perkenalan kita bermula dimana aku menjadi peminat setia mengikuti blog DIA..sehingga la mula rapat di FACEBOOK..disitu kami saling bertukar tukar masalah and share a lot of things..mesej dekat fon..aku sangat sangat menghargai persahabatan ini..sebab aku sangat sangat sayang kawan aku..ya ramai yang cakap dengan aku.."please syida..jangan terlalu baik dengan orang.sehinggakan orang berani pijak kau..berani amik kesempatan dekat kau"..aku hanya mampu tersenyum and just ni je aku cakap.."takpe..aku tak kisah..dia kawan aku..."perkataan AKU TAK KISAH seringkali aku ungkapkan..dan senyuman sahaja aku dapat ukirkan tatkala membaca mesej dari kawan aku tu..




tibalah dimana persahabatan kami semakin renggang..tak tahu salah siapa and aku silap dekat mana sampai persahabatan kami tak dapat diselamatkan..sedih sangat sangat sedih..tapi kelukaan hati tak terubat jika diamati..ya betul..mencari kawan sejati bukanlah mudah..mencari kawan saling ketawa bersama..menangis bersama..petik jari je boleh jumpa..sangat sangat payah ok..aku dapat tahan lagi bila setiap teguran DIA aku baca...semalam..semalam titik noktah bagiku untuk si DIA..aku dah tak sanggup untuk bertahan lagi..aku dah tak sanggup untuk pura pura tersenyum walhal hati aku hancur and sedih..



aku tak nak aibkan sesiapa..tapi aku penat..penat bermain dengan air mata..aku terfikir..kenapa perlu aku menangis...walhal aku tak tahu macam mana DIA..kenapa perlu aku banyak berfikir pasal DIA..disebabkan terlalu banyak berfikir..aku jatuh sakit..disebabkan banyak menangis..aku jatuh sakit..dan disebabkan terlalu stress aku jatuh sakit...ramai yang suruh aku ignore or delete je DIA..tapi aku tak boleh..aku tak sanggup nak buat semua tu..sebab DIA kawan aku...maybe aku seorang yang anggap DIA kawan aku..tapi DIA sebalik nya..aku tak kisah sama sekali...


disebabkan semua dah tak boleh diselamatkan..disebabkan aku jatuh sakit pun disebabkan dia..aku memutuskan tidak akan amik tahu tentang DIA lagi..aku harap dia pun sama...

lots of love