//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

bayangan ilham
Assalamualaikum semua

maybe ni last update blog aku selama aku nak jawab final exam ni
baru lepas dok balik dari GIANT
ok fine dekat GIANT pun aku boleh dapat ilham
see see
kelakar je
cari ilham dekat GIANT
kuang kuang
aku terfikir
kalau kita ni..
kita ni la
(sambil tuding jari dekat diri sendiri)
SINGLE
kalau keluar berdua dengan lelaki
tak kira la adik lelaki kita sekalipun
mesti ada je yang bergosip
betul tak
mula la ada desas desus cakap
"kau tahu aku jumpa budak tu keluar dengan budak laki tu"
"tak padan langsung.."
(tiada kena mengena dengan sesiapa)
meletop satu kolej tau kalau budak SINGLE keluar dating
dah faham sangat dah situasi macam ni
bukan nak siasat dulu
mana tahu lelaki tu abg dia ke
adik dia ke
mana tahu kan
abis semua dia nak bergosip
apa salah ke kalau orang SINGLE nak keluar makan makan
dengan lelaki
tak salah pun
tak ganggu sesiapa pun
dari keluar makan dengan 
pakwe orang
hah lagi la teruk kan
susah betul nak puaskan hati orang
kan kan

(budak membebel entah pape)

lots of love