//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

wajah saya bershawl
Assalamualaikum semua
banyak tak..
banyak tak
entry aku kali ni
dalam masa 1 jam aku tibai 3 entry sekali
ok nak beritahu la kan
raya ni first time aku pakai shawl
bukan sebelum ni aku tak pernah pakai
yes aku pernah pakai
tapi just biasa2 je
sebab aku mana la reti nak berfashion kan
so kalau pakai shawl pun simple je
aku pakai shawl ni aku nak tengok reaksi orang
ok ke k.o aku pakai shawl ni
ada kata cantik
ada kata chomel
and ada just HAHAHA je
tak kisah la nak gelak ke apa
aku tak kisah sebab aku nak tahu reaksi korang
yang kata cantik and chomel tu
terima kasih ye
(sambil buat muka malu2 kucing)
tiba2 kan..kan..kan..
aku tak tahu la teruk ke apa aku pakai shawl.
btw aku letak gambar aku pakai shawl..
so korang usha2 line la ea
ok ke k.o aku pakai shawl ni ye..


time ni masa shopping nak raya







cakap dengan mak saya awak gelakkan saya
hihi


ni time raya 


so korang komen2 la ea...ok ke k.o

lots of love