//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

:: thank you so much ::
Assalamualaikum semua

disebabkan aku tak boleh tidur..
aku update sikit blog aku ni
thanks to my friends yang kenalkan aku dengan dia
aku tahu engkau tak berapa suka aku chat or IM dengan dia
serious sampai saat ini aku rasa serba salah
aku rasa aku buat salah yang teruk sangat
jujur aku cakap yang aku dengan dia macam adik dan abang
tak lebih daripada tu
DIA pun panggil aku adik sekarang ni
aku bukan nak jadi perampas atau apa
sorry again..
kalau kau anggap aku ni perampas or merosakkan hubungan persahabatan kalian
aku mohon maaf sangat2..

to ABG GENDUT
thanks sudi jadikan syida adik abang..
tak sangka sebenarnya jadi adik angkat abg
still rasa tak layak sebenarnya
by the way thanks a lot k..
kalau adik ada buat silap
sila tegur la ye..
adik doakan abg sentiasa berjaya dalam karier abg

sebenarnya nak letak gambar abg gendut tu...tapi x pela..privacy sikit..hihi..biar tertanya2..

lots of love