//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

short entry
Assalamualaikum
ok entry kali ini simple but nice..
btw aku nak tanya
aku kelakar ke pakai shawl
kenapa ramai dok pelik je bila aku pakai shawl
ok aku tahu dekat kolej aku tak bergaya bagai
sebab aku malas 
jenis aku ni biar simple tapi nice
aku ni orang nya nak cepat
so kalau nak cun melecun dekat kolej ni
nanti2 la
bila dah sampai seru aku pakai la cantik2 la ye
yang penting aku tutup aurat sudah
hihi..
btw aku agak terkejut la juga
aku ada sedara mara dekat ICELAND ke??
mana tak nya
blog aku ada dari viewer dari ICELAND
wah tiba2 rasa fames pulak
hahah
paham ke tak dieorang dengan ayat aku pun tak tahu la
hihi..


see2 viewer dari ICELAND
adeh kelakar je aku tengok..

lots of love