//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

semua ada hikmahnya
Assalamualaikum

bila kita berada dalam kalangan kawan2 yang bercouple
rasa teringin untuk bercouple macam mana orang lain bercouple
menikmati kebahagiaan..keseronokan bersama
mengenali hati budi setiap pasangan masing2
tapi secara jujur
aku takut untuk menghadapi semua ini
sebab aku takut penyesalan yang aku dapat
kesedihan..kecewaan..
sebab aku pernah lalui sebelum ini
tapi aku tak kuat untuk hadapi UJIAN dariNYA
aku lemah..aku belum cukup lagi kekuatan untuk harungi semua ini
bila kita melihat rakan2 kita kesedihan
kita bantu dia dengan sekeping hati keikhlasan
menanyakan masalah..mengurangkan kesedihan
tapi sekarang..kenapa aku tak buat semua tu dengan rakan aku
walhal aku tahu dia berada dalam kesedihan cuma tak beritahu je
terukkah aku sebagai kawan,,
aku serba salah sekarang ni..

YAALLAH KAU LEMBUTKANLAH HATI RAKANKU..KAU PELIHARALAH DIA DARIPADA BERLAKU MUSIBAH..KAU RINGANKANLAH BEBAN DALAM HIDUP DIA..KAU TENANGKANLAH HATI NYA..SESUNGGUHNYA HAMBAMU SANGAT SAYANG AKAN DIA.


lots of love.