//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

SELAMAT HARI RAYA SEMUA
Assalamualaikum semua

mesti korang sekarang tengah mood nak beraya kan..sama la macam aku...tak sabar rasa nya nak beraya..memang tak dinafikan cuti raya aku sekejap je..tapi aku akan manfaatkan sepenuhnya cuti raya aku ni sepuas2 nya..tak kira..tapi kepala aku still dok memikir bila nak buat assignment..bila nak buat revision..bila nak buat nota....arrggghhhh..O_o

takpe2 semua itu belakang kira..aku rasa tak terlalu awal kan nak ucap selamat hari raya..hihi..aku ni orangnya simple je..tak la kreatif mana..yela ada member aku dok buat video wish hari raya..minta maaf bagai..tapi aku update dekat blog je la..nak baca..sila la baca..tak nak baca..tak kisah mana pun...tetap aku nak update juga dekat blog..hihi..degil budak ni..kuang2..

sempena bulan syawal yang bakal tiba ini..saya anak kepada ENCIK MOHD SALIM dan PUAN KAMARIAH..ingin memohon sejuta kemaafan jika saya ada buat salah sepanjang saya bersama dengan kalian..tidak kira terngumpat..terkasar bahasa...termasam muka..terjeling2 ke..hihi...mohon maaf ye..saya tak bermaksud pun untuk melakukan semua itu..saya hanyalah insan biasa yang tak lepas untuk melakukan kesilapan..alhamdulilah dengan berkat doa semua..saya bersyukur yang saya masih lagi diberi peluang untuk meraikan raya pada tahun ini..

dengan rasa merendah diri..saya memohon maaf dari hujung rambut sehinggalah hujung kaki..semoga syawal yang bakal menjelma ini dapat memberi sejuta kemanisan dan kebahagian untuk kita semua..yang baik datangnya daripada ALLAH..yang lemah datang daripada diri saya sendiri..SELAMAT HARI RAYA..MAAF ZAHIR DAN BATIN..saya nak duit raya ye..hihi...


i love you all ketat2
raya jemputlah datang umah ye,,
nak alamat..
pandai2 la cari ye...
hihi..

lots of love