//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

sebelah je kot der,,cover line la sikit
assalamualaikum

memang spoilkan mood aku la
aku dari pagi tadi sampai sekarang dah suka2 dah
ada pula insan ni spoil kan mood aku
bro tak puas hati datang jumpa la
apa barang mengumpat orang ni
bukan mengumpat belakang2..
kalau mengumpat belakang aku 
kira aku tak kisah la
ni depan aku..
eh objection!!!
dekat sebelah aku je kot kau mengumpat aku
apa seyh kau ni
aku buat salah apa dengan kau
sampai kau nak mengumpat aku bagai ni
nasib baik tadi perut aku meragam
kalau tak mahu makan kasut kau tahu tak
buka puasa dekat situ juga kau
cuba buat bersabar sikit bulan puasa ni
jangan mengumpat orang
(tapi statement aku ni bukan nya mengumpat juga ke)
apa2 je la..
pelik betul la aku tak kenal kau la bro
tapi kau nak mengumpat aku pula
siapa tak marah der..
aku ni diam2 ingat aku lemah ke
jangan ingat aku diam2 aku tak boleh bertindak ok
nyah kau dari aku
faham!!!!!!!!