//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

saya sangat sensitif orangnya
Assalamualaikum semua..
jumpa lagi..

dah lama juga tak update blog ni..last update cerita tentang kumpulan BIGBANG and TAEYANG..hehe..nak juga mention nama dia orang ni kan..haruslah dah nama minat kan..ok2 kenapa aku punya entry berunsurkan emotional ni..setelah membuat research tentang diri aku yang serba sederhana ini..(merendah diri sikit ) barulah aku tahu yang diri aku ni sensitif orangnya..hahah..apa dah diri sendiri pun aku tak tahu kan..sebab apa aku beritahu yang aku sensitif..meh2 aku senaraikan sebabnya

firstly..aku akan emotional bila kawan yang aku sayang tiba2 tak layan aku

time ni rasa macam orang tak betul ada juga..sebab aku tak suka orang yang aku sayang tak tegur aku ke apa ke..sebab aku takut aku ada buat salah dengan kawan aku..hah time tu la segala kutukan aku lemparkan dekat diri aku..'ko ni tak boleh harap la syida..sebab kau,kawan kau sedih tahu tak..menyusahkan orang je and blablabla'..aku akan jadi emotional selagi kawan aku tu tak cakap pun dia maafkan aku..kadang2 bukan salah aku pun..aku tetap minta maaf dengan dia..sampai kawan aku marah aku..mana taknya..bukan salah aku pun yang menyebabkan kawan aku sedih..tapi aku yang minta maaf..hihi..takpe..nak mengucapkan kata maaf bukan lah susah..just say..sssoooorrryyy!!

second,aku akan emotional bila apa yang aku buat..tak ada orang hargai

kalau korang sedih tak..apa yang korang buat..tak ada orang hargai..yela penat buat sesuatu perkara..sekali apa yang korang buat tu tak dihargai malahan dikritik..helllloo kau tahu kritik je kan..cuba kalau kau buat..tengok ok ke ko...tapi sampai sekarang belum ada situasi macam ni berlaku dekat aku la..alhamdulilah..kalau ada pun aku terima je..sebab kalau betul salah aku..takkan la aku nak marah2 pula kan..

third..bila aku tengok video sedih2

haha...jangan nak gelak pulak k kalau aku beritahu yang aku akan nangis bila aku tengok klip video..hahah..selalunya aku akan menangis bila tengok klip video lagu yang sedih..aku suka lagu2 yang pelahan..aku suka tengok lirik sesebuah lagu,,barulah aku suka melodinya..sebab lirik amat bermakna bagi aku..teruk macam mana pun melodinya..tapi bila kita hayati betul2 bait2 lirik sesebuah lagu..lama2 kita akan suka juga lagu tu..first lagu yang buat aku menangis ialah lagu dari BIGBANG..lagu HARUHARU..serious ulang banyak kali pun aku menangis..second lagu..lagu AKIM..JANJI..bayangkan aku boleh menangis depan tv bila tengok klip video lagu tu..sampai sumpah seranah dekat AKIM sebab buat perempuan tu macam tu..hahaha..sorry AKIM emosi pula kan..serious sedih kot..kesian perempuan tu..third lagu KISAH HATI dari ALYAH..lagu ni pun bila aku dengar..aku akan menangis..tambah tengok klip videonya..kelakar kan

fourth,,aku akan marah bila ada orang buruk2 kan keluarga aku

kalau korang mesti korang menangis kan kalau ada orang buruk2 kan family korang..sape2 berani kutuk family aku..jumpa aku la der...korang tahu la apa yang aku nak buat..jangan ingat aku diam..aku tak berani bertindak ok...aku bukanlah orang yang suka marah2..and rasa kalau nak kira berapa kali aku marah..boleh dikira..tapi kalau dah family aku diperkatakan..jangan kata apa la kan kalau aku jadikan kau yang kutuk keluarga aku ni musuh utama aku..nasib baik sekarang ni belum ada yang berani kata tentang keluarga aku..ni AMARAN pada sesiapa ye..jangan sesekali kutuk keluarga aku...ada paham!!!!

fifth.aku akan menangis bila aku terasa hati dengan orang

ni selalu berlaku dekat aku..kadang2 tiap malam aku akan menangis..sebab bila aku terasa hati dengan orang..aku tak berani nak bertindak..aku tak berani nak melawan..sebab aku tak kuat nak buat semua tu..aku just boleh menangis sebelum tidur bertemankan MY OBESS a.k.a TEDDY BEAR aku..kadang2 kalau aku tak kuat sangat..aku akan pergi ke tandas and menangis semahu mahunya..believe or not???aku tak pernah kongsi kesedihan aku dengan kawan2 aku..langsung tak pernah..sebab aku tak nak sebab kesedihan aku..kawan2 aku pun sedih..biar lah aku handle sorang diri..tu prinsip dalam hidup aku..

lastly..aku akan menangis bila kenangkan segala kesalahan aku

perkara ni selalu berlaku dekat aku..sebelum tidur..time aku tengah solat..ye..betul..aku amat2 sensitif orangnya..aku akan menangis bila sebelum tidur aku kenang balik semua kesalahan yang pernah aku buat..tak kira la dah lama or kesalahan baru..sehinggalah keluar ayat dari mulut aku..adakah kesalahan aku akan diampunkan oleh ALLAH...aku hanya berdoa semoga segala kesalahan aku diampunkan..AMIN..

ok that all...

lots of love..