//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

:: overnite again ::
Assalamualaikum semua..

jangan salah sangka ye..saya overnite bukan merayap pergi mana2..just golek sana sini atas katil je..bukan apa aku ni kan kononnya budak la baik kan..so aku teman la akak senior aku ni berovernite buat assignment dia..semalam dah overnite..now overnite lagi..rasa macam hari2 je aku overnite ni...kalau aku overnita aku suka buat perkara2 ni

memekak dekat bilik

ni selalu aku buat la..tak kira la aku menyanyi ke dengar lagu ke..aku selalu memekak dekat bilik..orang tidur ke tak ke..memang aku tibai je..mana tak nya..aku pakai earphone mana la aku dengar pape..kejam kan..tak berperikemanusiaan langsung aku ni..hihi

dok mengunyah apa yang ada

ni pun aku selalu buat juga...mengunyah je aku kerja nya..tak kira mengunyah makanan berat or ringan2 je..selalu aku kunyah ringan2 je..maksud kunyah dekat sini makan la ye..hihi

online sampai mata bengkak

ni memang perkara wajib la aku buat..kalau korang pun mesti korang buat benda yang sama macam aku kan..online ke memanjang kan..sampai ada cakap aku ni hantu online..tak sah kalau dalam sehari tu aku tak online..nampak sangat menipunya..ada juga hari2 lain aku tak online..

dengar lagu ulang2

ni pun aku selalu buat juga..aku rasa aku boleh dengar satu lagu sampai 5 kali dalam masa yang sama..hihi..lagi2 kalau dapat dengar suara SAM TSUI..memang lentok abis la aku..macam petang tadi..syok dok dengar suara SAM TSUI..terus tertidur depan laptop tanda shut down laptop pun..see betapa kuatnya penangan suara dia..hihi

pakai earphone tapi tak ada lagu pun

hah ni memang pelik aku rasa.hobi aku memang macam ni..percaya atau tidak..aku pakai earphone tapi aku tak dengar lagu pape pun dekat laptop aku..entah pape je..aku pun tak tahu kenapa..tapi aku memang macam ni..on laptop je terus pakai earphone..tapi aku tak dengar pun lagi..mesti korang ingat aku pekak sebab pakai earphone..sowie aku dengar butir2 kata kalian..hihi...ni lah hobi yang pelik dalam hidup aku kot..hihi

ok la that all

lots of love