//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

kesawitan disebabkan PAKCIK AND MAKCIK
Assalamualaikum..

ok aku memang terasa urat dekat pipi aku ni memang dah mula tegang sebab banyak ketawa..mana tak nya..semalam ketawa tergolek2 dekat padang..tadi skype dengan member aku..tergolek2 dekat atas katil,,nasib baik dekat atas katil..kalau tak..tak tahu la jadi apa dah..di setiap chatting kita orang mesti ada nama ni..DAFI..saya taip lagi DAFI...ok..sampai member aku cakap..dah tak ada artis lain ke kau minat syida..sikit2 DAFI..putus asa la skit..apa seyh...suka la..huhu...

lepas tu comment dengan someone ni pun ckp pasal DAFI juga..hahha..mula cakap macam biasa je..tak ada pun nak cakap pasal DAFI..tapi nak juga cakap pasal DAFI.hihi..untuk pakcik tu..saya minat DAFI.hahhaha..best2 comment dengan korang..memang dah rasa macam sawit dah ni ye..tapi orang tu tetap nak pertahankan kawan dia yang tersayang tu...huhu...


see2 bertapa saya pertahankan DAFI

hihi...mula2 cuak juga bila pakcik tu cakap yang DAFI dah ada makwe..so kira muka redha je la..hahhaa..perasan pula...hihi...pakcik tu tak abis2 promote kawan dia..AWWOOKKK.adoyai..awok saya minat je la..DAFI saya minat juga tapi lebih dari awok la ye pakcik..hihi..comment punya c0mment..tetap nak tahu ni betul ke DAFI dah ada makwe..akhirnya,,,

\

akhirnya semua tu hanyalah gurauan semata..

tapi saya tetap pertahankan DAFI ye pakcik...hehehe...sikit2 awookk dia..apa dah dia ni..nice buat saya jadi sawit la ye pakcik and makcik..(sowie nama di hidekan sebab private n confidential)..sayang korang berdua..tapi yang penting hidup DAFI..


lots of love