//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

kalau sekali kau dah tipu aku..sampai bila2 aku tak percaya engkau!!
Assalamualaikum semua

entry aku kali ni agak ganas sikit
sebab aku dah malas
dah masak dengan orang dekat sekeliling aku ni
ok fine..
kalau nak kutuk mengutuk aku
still aku boleh pertimbangkan
sebab hak masing2 nak kutuk mengutuk kan
takkan aku nak halang pula
lagipun aku dapat pahala
kalau korang kutuk
tapi kalau bab tipu menipu ni
sekali kau dah tipu aku
sampai bila2 aku dah tak percaya dekat kau lagi
serious aku cakap
aku dah tak percaya orang yang tipu aku tu
if aku dah bagi kepercayaan untuk luahkan masalah 
or share something dengan aku
so pandai2 la hargai
apa kau ingat aku patung ke
kau senang2 tipu aku hidup2
ok fine
sakit sangat2 kena tipu ni 
lagi teruk dengan sakit kena kutuk
faham tak
so beware!!
aku paling tak suka orang macam ni
bila aku dah percaya kau 100%
jangan kau abaikan kepercayaan aku tu
dengan penipuan and segala kata dusta kau tu
hello!!
aku still manusia juga
hati aku ni bukan untuk ditipu
kau bayangkan 
kalau orang yang kau percaya selama ini
tipu kau
apa kau rasa..
sakit hati..
so macam tu la aku rasa..
jangan sesekali kau buat macam ni dekat aku
maybe aku diam 
kau boleh la buat macam ni dekat aku
tapi ingat
aku berdiam tak bermakna kau boleh buat suka2 hati
ada paham!!

lots of love