//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

:: hati budi lagi penting ::
Assalamualaikum semua

ok sekarang ramai dok sibuk kata bila aku nak ada pakwe...serious aku masih lagi belum terfikir pun untuk berpakwe ni..sebab aku ni bukan la jenis yang pentingkan rupa je..aku lebih pentingkan hati budi seseorang tu..so memang susah la nak pilih pakwe sekarang ni..better aku ramai kawan dulu..so barulah boleh menilai semua kawan2 aku tu...

kalau ada pun yang aku berkenan..aku still nak keikhlasan dia terima aku...sebab aku rupa tak la lawa mana..alhamdulilah..aku bersyukur dengan pemberian Allah..tapi kan best kalau rupa tak diambil kira dikala saat ni...hati budi yang di amik kira..sebab rupa tak la membantu mana..kalau hati budi pun tak seGAH mana kan..balance la dari segi rupa and hati budi seseorang tu..so aku nak tengok..orang yang nak kan aku nanti betul2 ikhlas ke tak terima aku..

aku bukanlah memilih untuk mencari pasangan..entah la..buat masa sekarang ni maybe aku serahkan semua pada ALLAH tentang jodoh aku..bukan malas nak berusaha mencari..tapi not ready untuk mencari..aku hanya berdoa yang aku dipertemukan dengan seseorang yang ikhlas terima aku seadanya..tu je aku harap..

lots of love