//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

purple vs merah = perjanjian
assalamualaikum

 aku tak tahu kenapa aku happy sangat hari ini..meh2 aku cerita meh..semua ini terjadi apabila perjanjian diantara seorang wanita dengan seorang jejaka..perjanjian ini dah lama dah terjadi cuma jejaka ini tak tunaikan permintaan wanita ni je..so bila wanita ini dapat tahu yang jejaka ini dah tunaikan permintaan si wanita ni..apa lagi lompat kehappyaan la wanita ini yang amat sangat..senyuman dibibir tidak lekang..haha..

macam ni sebelum ini si wanita ada beritahu pada si jejaka yang dia amat2 tidak suka pakai baju warna merah..sebab orang kata merah ni bajet hot (pada hal memang pun)..so si jejaka ini cabar si wanita ini untuk pakai baju warna merah..mula2 si wanita ini just ignore je apa yang jejaka tu suruh buat..tahu je la kan wanita ni yang buat perjanjian ni kan noty2 girl kan..by the way dah nama perjanjian kena la tunaikan..so wanita ni pakai la baju merah..baju t-shirt je warna merah..first baju t-shirt warna merah yang wanita ini beli seumur hidup dia..sampai la sekarang wanita ini sesuaikan diri dia untuk pakai baju warna merah..so wanita ini boleh la terima pakai baju merah..bila si wanita ini menyuruh si jejaka memakai baju warna purple yakni warna favorite wanita tersebut,,terus jejaka tersebut kata...INSYAALLAH kalau dah sampai seru..wanita tersebut hampa..tapi dah tak lagi dah..sebabnya..

si jejaka tersebut akhirnya memakai baju warna purple juga..hahahha..ketawa berdekah si wanita tersebut bila melihat si jejaka tersebut memakai baju warna purple..bukan calang2 baju ok..baju MELAYU WARNA PURPLE tu..saya ulang BAJU MELAYU WARNA PURPLE..hahahha..sudah2..bukan nak ketawakan tapi rasa happy bila semua ini terjadi ye..tak tahu la macam mana perasaan si jejaka tersebut bila si wanita tersebut akhirnya tahu yang si jejaka tersebut dah dapat memakai baju warna purple..tapi yang amat buat si wanita ini makin ketawa bila ramai kawan si wanita ini mengatakan yang dia sangat smart,chomel and handsome..terdiam si wanita ini seketika..yeke????

okeyy meh2 aku beritahu sikit la latar belakang tentang si jejaka dengan si wanita ini ea..aku tak nak bagi full detail nanti korang semua tahu pula kan..lagi2 budak kolej..

dia orang berdua sesama negeri..mula berkawan dari sem 1..tapi mula rapat pada sem 2 sampai la sekarang..sem 1 si jejaka ini tak rapat dengan si wanita sebab si jejaka beritahu dekat si wanita yang dia takut nak tegur si wanita sebab si wanita sangat2 pendiam time tu..tapi bila dah tegur..si jejaka tu baru tahu yang si wanita bukan lah pendiam pada hal sangat2 noty and banyak mulut..sekarang pun si wanita and si jejaka tersebut masing2 kongsi masalah sama2 diantara satu sama lain..

p/s semua di atas di antara si jejaka dengan si wanita hanyalah hubungan persahabatan sahaja.tak ada pun hubungan yang lebih daripada tu...kalau korang rasa post ni macam lebih daripada persahabatan..bukan ea..

lot of love