//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

the hacker yang erkkkkk
Assalamualaikum

kalau macam ni la boleh kena sakit jantung aku tahu tak
kau IM aku pastu kau cakap aku babi
aku tak kenal kau
kau boleh pula buat macam tu
aku ingat kau ni adik kepada artis sipolan ni
rupanya bukan
wey kalau nak hack fb orang pun
pada2 la
and then jangan la aku jadi mangsa pula
aku tak tahu apa2 tahu tak
terkejut aku bila IM kau macam tu
patut la aku rasa tak sedap hati je
rupanya ni nak jadi
YAALLAH serious seram ni..
"the hacker ni kata nak belasah aku"
pergghh cuak nya..
baca IM aku dengan budak ni
nama di privatekan




ni la IM nya tu..kalau korang cuak tak
tiba2 ada orang hantar macam ni
kalau ni betul pemilik fb tu yang IM aku
apa motif die bagi IM dekat aku macam ni