//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

first raya
Assalamualaikum semua..

wah semua mesti excited kan..
excited nak kumpul duit raya..
excited nak makan lemang..rendang..ketupat bagai kan
sama la macam aku..dok tibai makan pulut je ari ni
ok fine aku rasa berat badan aku akan naik secara mendadak lepas ni
oowwwhhh tiidddaaakkk!!!
btw first raya macam biasa
aku bangun awal pagi..
duduk relax2 dulu..
jam 9 baru aku mandi..
teruk kan minah ni..hahah
orang pagi2 raya siap2 pakai baju raya
ok takpe..
tahun ni adik aku je excited..
awal2 siap pakai baju raya..
selalu tiap tahun aku je kena kejutkan korang
so tahun ni giliran korang la pula ye..
hahaha
kejam..kejam
dah siap2 pakai baju cantik2
kita orang just duduk rumah je
sebab nak balik kampung
atok and nenek dah lama meninggal
(AL-FATIHAH)
duduk rumah je la tunggu tetamu sampai tibai ketupat
yang paling aku suka..
tunggu tetamu je
dah boleh dapat duit raya..
tu yang best tu
tak payah penat2 pegi beraya..
hihi
sebelah petang baru kita orang pergi rumah tok cik kami
guess what??
disebabkan aku ni minah mabuk dalam keta
so aku tidur je la dalam keta
memang tak boleh harap aku ni
balik je dari umah tokcik tu
aku pun tidur juga
hahaha
so aku rasa first raya aku banyak tidur kot
sebab aku tak suka naik kereta sebenarnya
abis nak buat macam mana kan
takkan nak jalan kaki pula kan
mau esok belum tentu sampai
hihi..
gambar raya tahun ni aku rasa paling sikit aku tangkap
penat2 aku pakai cun melecun..
tapi gambar tak snap banyak
hampeh betul ko syida..
btw ni je la gambar aku kasik dekat korang tatap la ye,,


sorry gambar ni tak ok sebenarnya
so aku edit,,
tapi x reti edit
jadi macam ni la ..hihi

lots of love